مسئولان و اقشار مختلف بسیج کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دانشمند هسته ای کشورمان پیام های تسلیت جداگانه ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۹۸۸۶۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وب ویراحمد, متن این پیام ها به شرح زیر است:

بسم رب شهدائ و الصدیقین

شهادت دانشمند ممتاز ،مخلص و بی ادعای کشورمان ،شهید مظلوم دکتر محسن فخری زاده ، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به محضر رهبر معظم انقلاب،خانو‌اده مکرم و داغدار ایشان ،دولت خدمتگذار و ملت سرافراز تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
اقدام تروریستی دولتی با محور آمریکایی _ صهیونیستی، پژوهشگری برجسته که طی ماه‌های اخیر تمام توش و توان خود را در مسیر نوآوری و اختراعات جدید برای مبارزه با کووید ۱۹ در سازمان پژوهش وزارت دفاع صرف کرده بود ،از بشریت گرفت.
پر واضح است که خون مطهر و مقدس فخری زاده ها چراغ راه روشن پیشرفت علمی،دفاعی و صنعتی کشور را پر فروغ تر نموده و ملت را در مسیر فتح قله های سرافرازی مصمم تر و چشم انداز آینده را بسیار پر امیدتر نمایان ساخته است.

حسین کلانتری
استاندار

***

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.احزاب ۲۳

مدال پر افتخار شهادت در راه خدا تنها بر سینه کسانی نصب خواهد شد که تمام وجودشان را وقف خدمت به اسلام و مسلمین کرده اند‌. ملت قهرمان ما از عروج سرخ فرزندان خویش، همواره درس ایثار ،شجاعت و از خودگذشتگی را آموخته اند و این امر مهم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نماد ایستادگی و مقاومت در مقابل جهانخواران و مستکبرین مبدل ساخته است .امروزه پیشرفتهای مهم و بزرگ کشور در زمینه های علمی، هسته ای،صنعتی ،نظامی،اقتصادی و کشاورزی مدیون ازخودگذشتگی و رشادت های بهترین فرزندان این مرز و بوم است.دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که هیچگاه چشم دیدن پیشرفتهای مهم کشور عزیزمان علی الخصوص در زمینه مهم هسته ای را نداشته اند، در اوج خفت و خواری دست به اقداماتی زده اند که آینده بسیار خطرناک و ویرانگری را برایشان رقم خواهد زد. شهادت مظلومانه دانشمند پرافتخار و سرافراز کشورمان دلهای تمام هموطنان عزیز را محزون و عزادار ساخت ؛اما ملت ما شهادت را عزت ابدی و به تعبیر امام انقلاب مرگ تاجرانه میپندارند و با قدرت این راه مقدس را ادامه خواهند داد.نکته مهم در شهادت دانشمند برجسته و ارزشمند کشور این است که مدعیان دروغین حقوق بشر ، در راس آمریکای جنایتکار و رژیم نامشروع اسرائیل نشان دادند که نه تنها از قدرت نظامی کشورمان هراس دارند،بلکه پیشرفتهای علمی این مرز و بوم را نیز موجب ترس و نابودی خود میدانند که به فضل و نصرت الهی انتقامی سخت و نابود کننده از آنان خواهیم گرفت.اینجانب شهادت مظلومانه دانشمند بزرگ هسته ای کشور دکتر محسن فخری زاده را محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ،رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی و عموم مردم شهیدپرور و ولایت مدار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض مینمایم. ان شاالله که بتوانیم ادامه دهنده راه راستین شهیدان و سرباز مردم عزیزمان باشیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

***

*بسم رب الشهدا و الصدیقین*

 شهادت افتخار آفرین دانشمند هسته ای کشور عزیز اسلامی مان دکتر محسن فخری زاده بدست جنایتکاران کودک کش صهیونیست اسراییلی که نشانه بزدلی، ضعف و به بن بست رسیدن رژیم دژخیم اشغالگر قدس در برابر سلاح ایمان، علم و عزم راسخ فرزندان امام روح الله کبیر و امام سید علی عزیز است را به ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می نماییم. بیش از ۷۰ سال تروریسم دولتی توسط رژیم جعلی اسراییل در منطقه و جهان و سکوت مرگبار، شرم آور و معنادار نهادهای بین المللی و بسیاری از کشورها در برابر آن نشان دهنده ذات واقعی جلاد این رژیم است. به این جنایتکاران هشدار می دهیم که این گونه اعمال بزدلانه نه تنها وقفه ای در مسیر افتخار آفرین این ملت ایجاد نمی کند، بلکه هر گلی که از این گلستان کنده شود، دهها گل جای آن را می گیرد و ملت عظیم ایران مصمم تر از قبل به مسیر الهی خویش ادامه خواهد داد. قطعا انتقام سخت شهدای هسته ای و سردار دلها حاج قاسم عزیز در پیش است.

سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد

**

‍‌بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقواماعاهدوالله علیه فمنهم قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوتبدیلا.
باردیگردست پلید استکبارجهانی دربه شهادت رساندن دانشمندی انقلابی،متعهد وخدمتگذار،دکترشهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش وزارت دفاع که نقش موثری درخدمت به پیشرفت تکنولوژی دفاعی کشور داشته به خون آلوده گشت و چهره تاریک مدافعان به اصطلاح حقوق بشر برای جامعه جهانی آشکار گشت. اقدام نامشروع ،غیر قانونی وناجوانمردانه ترور شهید محسن فخری زاده اقدامی در ضدیت با انسانیت ،آزادگی وحاکمیت قانون وعملی در حمایت از تروریسم بین المللی است .این اقدام جنایتکارانه که رد پای سازمان تروریسم موساد وبا چراغ سبز رییس جمهور تروریسم پرور وشکست خورده آمریکا مشاهده میگردد دشمنی آشکار با حقوق بین الملل وتمامی توافق نامه های بنیادین ومنشور ملل متحدو مغایر با حفظ صلح و امنیت بین المللی است. حقوقدانان انقلابی استان کهگیلویه و بویر احمد به طور قاطع از جوامع بین المللی خواستار توقف نقض صلح و امنیت بین المللی در قالب ترور شخصیت‌ها می باشند و انتظار می⁦ رود اقدامات قضایی لازم برای محاکمه عاملان ترور شهادت دانشمند ایرانی را به کار ببندند و از طرفی نسبت به تشکیل یک دادگاه کیفری ویژه اقدامات تروریستی آمریکا ورژیم صهیونیستی و حامیان آنان در منطقه خاورمیانه تشکیل دهند. شورای امنیت ضمن محکومیت اقدامات رژیم جعلی و آمریکای تروریسم پرور مواد ۴۱و۴۲منشور ملل متحد را مد نظر قرار دهد. در پایان از دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران در خواست داریم از تمامی ظرفیت‌های حقوقی و دیپلماتیک در محکومیت این حادثه شوم وتروریستی استفاده نموده و نسبت به دفاع مشروع واقدام متقابل در قبال این حادثه و حوادث گذشته اقدام عاجل به عمل آورد.

 سازمان بسیج حقوقدانان استان کهگیلویه وبویراحمد

***

«بسم الله الرحمن الرحیم»

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در پی شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده

 

وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَنْ يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ؛
و کسانی که در راه خدا کشته شده اند،هرگز کارهایشان ضایع نمیشود ( سوره ی محمد،آیه ۴ )

بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه و شنیع،یکی از خدمت گزاران مخلص عرصه ی علمی ،پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.
این رویه ی همان کسانی است که مدعی حقوق بشر هستند و خود را سردمدار دموکراسی میدانند!
درست است که این گونه جنایات در اراده ی ملت ایران و تداوم مسیر انقلاب و اقتدار آفرینی خللی ایجاد نمیکند،اما جای آن دارد که کوردلان چشم انتظار به غرب که کاسه ی گدایی آنان سرشار از شرم است،دست از گدایی برداشته و به خود آیند.
آیا دنیای امروز و فردا،دنیای گفتمان است ؟ آیا نتیجه گفتمان مشخص نیست ؟ آیا تنها راه خلاصی پس از توکل بر خداوند،عزم و اراده ی ایستادگی در برابر طاغوت و طاغوتیان و جریان های وابسته به غرب داخلی نیست؛که نه از خواب غفلت بر می خیزند و نه از نشخوار مذاکره کردن دست بر میدارند.
ای آقایان مذاکره؛نتیجه ضعف در برابر آن طرف میز نشستگان را دیدید،رفیق برجامیتان نیامده دست به ماشه شده است.
ای گرای دهندگان و زمینه سازان ترور،ای کسانی که هم شریک دزد هستید و هم رفیق قافله،دیری نمی پاید که به حول و قوه ی الهی رسوا خواهید شد.
و اما خطاب به رژیم پلید صهیونیستی ؛ ما را از چه می ترسانید،از گلوله های ترور!!!
ما ملت شهادتیم،ما ملت امام حسینیم،ما با تکیه بر اعتقاد و فرهنگ عاشورایی ( گذشته سرخ ) و باور به مهدویت و عدم پذیرش طاغوت ( آینده سبز )، ایمان راسخ داریم که پیروز میدان هستیم ؛ چرا که منطق و راه خدایی را دنبال میکنیم و این همان نصرت خداوند است که در انتظار ماست و شما با این اقدامات وحشیانه و ناجوانمردانه علاوه بر اینکه عمر خود را کوتاه تر میکنید،در گوری که به دست خویش کنده اید،دفن خواهید شد.
پرچم جهاد در عرصه علم،هرگز بر زمین نمی ماند و با شهادت دانشمند هسته ای «شهید محسن فخری زاده» بر افراشته تر خواهد شد و راه پر فروغ ایشان ادامه خواهد یافت.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ۱۳۹۹/۹/۸

***

بنام خدایی که به انسان جان بخشید،‌‌و مسیر شهادت را برای رسیدن نفسهای پاک و انسان‌های خدوم قرار داد،
شهادت دانشمند هسته ای کشورمان "دکتر محسن فخری زاده" که به اذعان رئیس جمهور غاصب اسرائیل از او به عنوان مغز متفکر دنیا نام برده است،را به محضر امام زمان(عج)،نایب بر حقش مقام معظم رهبری و جامعه دانشگاهی کشور،همکاران و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض میکنم.
مسیر شهادت برای افراد نشانه تعالی فرد است که از راه اعمال دنیوی به آن دست پیدا می‌کند و با انتخاب این مسیر برای زندگی ابدی، همراهان و دوستان خود را در سرای آخرت مورد شفاعت قرار می‌دهد؛
در مکتب اسلام دو دیدگاه رابرای سیلان خون شهید معرفی می‌کند:
نخست نگاه فردی؛ قطره خون شهید سیلابی است برای آگاهی و دشمن شناسی ‌‌که گاهی این سیلاب برای طراوت و تازگی است که با خون شهید محسن فخری زاده انقلاب جان تازه ای گرفته و در نگاه دیگر دشمن شناسی، مردم ما را به حقانیت انقلاب عزیز آگاه تر کردند.
قرآن كريم كه نسخة بي‌بديل انسان‌شناسي و انسان‌سازي است و همه ابعاد حيات انساني را به تصويري ممتاز كشيده است، دوستان و دشمنان انسان را نيز به او معرفي نموده تا حجت را بر آنان تمام نمايد،
چرا که دشمنان و دوستان، انسان وانسانيت، از زمان خلقت تا كنون، همان هايي هستند كه هستند، ولي در هر قطعه‌اي از تاريخ و گاه در يك قطعه خاص، لباس‌هاي رنگین تر بر تن كرده‌اند. و چهره واقعي خود را بر انسان پوشانده‌اند، تا بخشي از سرمايه‌هاي انسانیت را با شگردهاي جديد به يغما ببرند.
نگاه دوم بصیرت است که به شهادت شهید والا مقام برای امروز ایران اسلامی در این شرایط خاص می‌توان نگاه کرد ،که خود از دو منظر حائز اهمیت است.
نخست ضعف و خباثت رئیس جمهور آمریکا"ترامپ" که خباثتش در زمان محدود ریاست جمهوری اش شهادت سردار دل‌ها "شهید سلیمانی" بود،و این ضعف و خباثت حکومت ظلم و جور،با ترور دانشمند متفکر ما شهید محسن فخری زاده نمایان تر شد.
‌نگاه دوم و‌مهمتر این است که یادآوری می‌کند به مسولان‌ غافل و مردم عزیز ما که دشمن همان دشمن است،ومشق نویسان مکتب آمریکا یک کتاب و یک آموزگار دارند و آن قانون سلطه و ستم است،که زمامدارانشان باید آن را به سرانجام برسانند،
فرق بین بایدن و ترامپ را در تفکر و شخصیت نمیتوان پیدا کرد، در زمان زمامداری است که هر کدام در فرصت به دست آمده نقشه و راه چاره ای پیدا می‌کنند برای ضربه زدن به کشور جمهوی اسلامی ایران و به تبع آن ملت های آزاد اندیش.
حال بعد از انتخابات آمریکا و اعلام پیروزی بایدن،این اتفاق ننگین در تاریخ آمریکا نشان از خباثت و سیاست کاری دولت مردان آن با رژیم فاسد صهیونیستی است که در حمایت از آن اعلام میکنند که ما حافظ منافع و امنیت اسرائیل هستیم،که امام عزیز ما فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف گردد و مقام معظم رهبری نیز وعده نابودی این غده سرطانی را تا ۲۵ سال آینده داده اند، که به حول و قوه الهی وعده حق طبق آیه شریف از کلام وحی
وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ
تحقق پیدا خواهد کرد.
انشاءالله
اینجانب ضمن درود به روح پاک شهید محسن فخری زاده و تسلیت به خانواده محترمشان از خداوند متعال پایبندی در مسیر این شهید والامقام و شفاعت زندگی ابدی را خواستارم.
"پیشقدم..... دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویر احمد"

***

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، با صدور پیامی شهادت «دکتر محسن فخری زاده»، دانشمند برجسته دفاعی کشور را تسلیت گفت.‌

 متن این پیام در ادامه می‌آید:

خبر تلخ و ناگوار حادثه ‌تروریستی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، همه انسان‌های آزاده و کسانی که‌ دل در گرو پیشرفت و‌ توسعه ایران اسلامی دارند را آزرده و داغدار کرده است.‌

ضایعه شهادت این دانشمند برجسته کشور را به ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای روان پاک و مطهر او علو درجات و برای بازماندگان معزز او از درگاه حضرت حق صبر جمیل و اجر جزیل و ادامه ‌راه او را مسألت می‌نمایم.‌

جبار کیانی‌پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

 ***

بسم الله الرحمن الرحیم
باز هم جمعه ای تلخ و خبری دردناک...
متاسفانه عصر روز جمعه ۷ آذر، دانشمند هسته ای کشورمان دکتر محسن فخری زاده توسط دشمنان قسم خورده ایران اسلامی(و با کمک جریان نفوذ داخلی) در دماوند تهران ناجوانمردانه ترور شد و به بالاترین درجه بندگی که مستحق آن بود، یعنی شهادت رسید. شهادت این مرد بزرگ اسلام و ایران را به محضر آقا امام زمان(عج)، امام خامنه ای(مدظله العالی)، بیت مکرم ایشان و مردم عزیز کشورمان تبریک و تسلیت می گوییم.
همه میدانیم که در این ۴۲ سال شهدای زیادی فدای این نظام و انقلاب شده اند، همانطور که امام راحل فرمود : این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خون ریزی هاست...
آری خون های زیادی داده ایم و مردم هم همیشه قدردان این اقتدار و امنیت حاصل از خون شهیدان بوده اند؛ اما کاش مسئولین هم کمی وجدان و شرف و حیا داشه باشند و بعد از این همه ترور و ضربات آشکار دشمن، خیال مذاکره و دلبستگی و امید به دشمن را از مغز پوسیده شان خارج کنند. آقایان روحانی و ظریف! دل مردم از دست دولت شما خون است... آن از افتضاحی که در اقتصاد و معیشت مردم به بار آوردید و این هم از امنیت! فقط همین را بدانید که مردم از جاسوس، نفوذی و خائنین به راحتی نمی گذرند.انشالله به زودی در انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری ملت قهرمان و شریف ایران اسلامی پای صندوق رای و با انتخاب دولتی جوان و انقلابی هم انتقام سختی از دل بستگان غرب گرفته خواهد شد و هم مرهمی خواهد شد بر دل همه دوستداران انقلاب اسلامی در سرتاسر گیتی.

همچنین از مدافعان دلسوز مردم، سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خواستاریم که پاسخ محکمی به عاملان این جنایت ها، یعنی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی و دوستداران شان در درون کشور، بدهید تا مرحمی باشد بر دل داغدار مردم...
ما بسیجی ها نیز آماده و مشتاق مبارزه با اسرائیل هستیم...
هم آمریکا بداند، و هم دست نشاندگانش بدانند و هم سگ نگهبانش( رژیم صهیونیستی) در منطقه بداند، خودتان برای زوال عجله دارید... نَعُدُّ لِزِوالِکُم...

عرفان گودرزی
دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان مسلمان
دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات