سپاه ثارالله استان کرمان در پی ترور دانشمند پاسدار دکتر محسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۹۲۹۸۹۲۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان در پی ترور دانشمند پاسدار دکتر محسن فخری زاده بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.
«بسم الله الرحمن الرحیم

«بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ
و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی شود. خداوند به زودی آنان را راه می نماید و حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می دهد.

 

 

بار دیگر استکبار جهانی و رژیم پلید، جعلی و غاصب صهیونیستی، با اجیر کردن تروریست های کوردل، یکی از مدیران، دانشمندان و خدمتگزاران عرصه علمی پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

 

شهادت مظلومانه سبز پوش حریم ولایت، پاسدار رشید انقلاب اسلامی، دانشمند برجسته «دکتر محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، از اساتید و دانشمندان شاخص صنایع راهبردی کشور و دانشگاه جامع امام حسین «علیه السلام »را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی»، ملت غیور ایران اسلامی، همکاران و همسنگران وی و به ویژه خانواده محترم آن شهید سعید تسلیت عرض می نماییم.

 

 

سپاه ثارالله استان کرمان، دیار سیدالشهدای مقاومت «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، اعلام می دارد که همه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بدانند، قطعاً مسیر و راه شهید فخری زاده ها، هرگز متوقف نخواهد شد و با سرعت و شتاب بیشتری رو به جلو حرکت خواهد کرد و نیروهای مسلح غیور ایران اسلامی تا انتقام این جنایت را از همه آمران و عاملان آن نگیرند از پای نخواهند نشست.

ارسال نظرات