سپاه شهرستان کوهبنان؛ بدین وسیله ضایعه دردناک را به امام عصر ارواحنا فداه؛ مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران، نیروهای مسلح و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نماید.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۳۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

باز هم جمعه شد و قاسم دیگر دادیم 

باز هم یک خبر تلخ به رهبر دادیم

رفت از بین رفیقان وطن یک سرباز

 باز هم هدیه به مهدی گل پرپر دادیم

 

دانشمند و پدر هسته ای ایران امروز جمعه ۷ آذر ۹۹ به شهادت رسیدند امروز بعد از ظهر در منطقه آبسرد دماوند آقای محسن فخری زاده دانشمند بر جسته ی  هسته‌ای و موشکی کشورمان ترور شد و به شهادت رسید.

 

محسن فخری زاده در هفتم آذر ماه سال ۱۳۳۶ در شهر تهران متولد شد او به عنوان یکی از چهره ها و شخصیت های برتر ایرانی در زمینه  برنامه هسته ای قلمداد می شد و به عنوان یکی از شخصیت ها در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان قرار داشت.

 

وی از جمله چهره های اصلی در زمینه های هسته ای موشکی ایران به حساب می‌آید او به عنوان دانشمند ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران ایران فعالیت می کرد همچنین پیش از این رئیس مرکز تحقیقات فیزیک ایران بود او در سال ۲۰۰۷ در لیست تحریم شدگان ایران توسط شورای امنیت قرار گرفت محسن فخری‌زاده به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی در برنامه‌های هسته‌ای ایران همیشه حضور فعال داشته و تحت عنوان پدر علم هسته‌ای ایران شناخته می شد.

محسن فخری زاده در غروب جمعه ۷ آذر ۹۹ در یک عملیات تروریستی از پیش تعیین شده در منطقه آبسرد دماوند با یک حمله انتحاری و شلیک مستقیم گلوله به شدت مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان و تلاش های پزشکان متاسفانه به شهادت رسید

وی از دانشمندان موثر رده بالای حوزه  تحقیقات علمی در کشور بود.

او تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی در یک بار سال‌های گذشته شکست خورده بود اما امروز به دسته رژیم صهیونیستی ترور شد با به شهادت رسید.

اما در ایامی که به نام هفته بسیج مزین است، گلی از بوستان رشادت به دست صهیونیسم کوردل ترور شد و به شهادت رسید تا این انقلاب قدرتمند تر از پیش شود.

 دشمنان باید بدانند این جنایت نه تنها جوانان این مرز و بوم را ناامید نکرده بلکه جوشش خون شهید عزیز ، آن ها را برای ادامه راه شهدا مصمم تر خواهد کرد وچه زیبا فرمود امام شهیدان که : مارا بکشید ملت ما بیدار تر میشود.

سپاه شهرستان کوهبنان؛  بدین وسیله این ضایعه دردناک را به امام عصر ارواحنا فداه؛ مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران، مجموعه وزارت دفاع، نیروهای مسلح و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نماید.

 

ارسال نظرات