ترور شهید فخری زاده سبب شکوفایی مسیر علمی و دانش اتمی کشور است

محسن فتحی نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی ترور شهید فخری زاده را سبب شکوفایی مسیر علمی و دانش اتمی کشور عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره قربانی تروریسم قمارباز‌ها بوده است.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۵۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کردستان، با اشاره به اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای کشور محکوم است، گفت: بنا به فرمود: ه قرآن خون شهیدان هدر نخواهد رفت.

وی ترور شهید فخری زاده را سبب شکوفایی مسیر علمی و دانش اتمی کشور عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره قربانی تروریسم قمارباز‌ها بوده است.

دبیر کمیسیون بهداشت ضمن عرض تسلیت به ملت بزرگ ایران، بر لزوم پیگیری رد عاملان این اقدام ناجوانمردانه توسط دستگاه‌های امنیتی تاکید کرد.

وی گفت: ملت ایران همواره مورد تهاجم ناجوانمردانه استکبار واقع شده و این اقدامات سبب افزایش انسجام ملی خواهد شد.

فتحی بیان کرد: شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند. ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده‌ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار