خبرهای داغ:
قبادی: آگاه سازی و بصیرت افزایی به ویژه در قشر جوان، از مولفه های موفقیت در مقابل هجمه های دشمن است.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۶۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی اکبر قبادی در گروه حلقه صالحین حوزه حضرت آمنه(ع) به صورت مجازی برگزار شد بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات امام(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس شجره طیبه بسیج بود که اکنون درخت تناوری شده و جهان اسلام میوه ها و ثمرات آن و جهان بشریت را متنعم ساخته است.

وی گفت: در هر مقطعی از مقاطع انقلاب اسلامی، ما با مشکل و سختی مواجه شدیم، بسیج و بسیجیان بودند که به داد انقلاب اسلامی رسیدند. خالصانه بدون هیچ چشم داشت و بدون هیچ گونه ادعا و توقعی خدمت خالصانه به ملت و نظام ارائه کرده و انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را از مشکل و بحران دور ساخته اند که دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نمونه بارز آن بود.

فعال سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین عنوان کرد: اگر دلاوری ها و ایثارگری های بسیجیان عزیز و سلحشور ما نبود، سرنوشت جنگ و انقلاب معلوم نبود. اگر از خود گذشتگی ها و سختی کشیدن های بسیجیان نبود قطع به یقین دشمن کشور ما را و خاک عزیز ما را اشغال می کرد.

وی افزود: در دوران جنگ نرم، در دوران فتنه، در دوران‌ها و بحران های مختلف این از خود گذشتگی ها و جان فشانی های بسیجیان بود که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ما را بیمه کرد و از همه این سختی ها و مشکلات، ما را عبور داد. در دوران حمله داعش به منطقه و تخریب ها و ویرانی هایی که بوجود آورد باز هم ایثارگری های شهدای عزیز و مدافعین حرم ما بود که این کشورها را از این بحران خارج کرد.

فعال سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف ما این است که هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم، روحیه ی بسیجی را مد نظر قرار دهیم. در درجه اول باید خودسازی کنیم و تقوا و عمل صالح را پیشه کنیم. همچنین آگاه سازی و بصیرت افزایی به ویژه در قشر جوان، از مولفه های موفقیت در مقابل هجمه های دشمن است.

قبادی گفت: انتخاب غلط تاثیر زیادی در اقتصاد، معیشت و در سلامت جوانان دارد. لذا پیش از هر انتخابی، بصیرت افزایی از مهمترین اقدامات انقلابیون است.

 

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها