شهید دکتر محسن فخری زاده، دانشمند بزرگ هسته ای ایران و نماد استقامت یک ملت در برابر زیاده خواهی های دشمنان است.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۹۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهید دکتر محسن فخری زاده، دانشمند بزرگ هسته ای ایران و نماد استقامت یک ملت در برابر زیاده خواهی های دشمنان است.
همان دشمن زبونی که در مصاف رو در رو با ملت مقاوم و یا جنگ مستقیم با قهرمانانش چون سلیمانی ها و فخری زاده ها عاجز مانده است، بزدلانه کمین کرده و دست به ترورشان می زند. این خود بهترین نشانه و بشارت ظفر برای یک چنین ملت مقتدر و مقاومی است.
بی تردید راهی که مردم ایران در رسیدن به قله های تمدن نوین اسلامی و تشکیل امت اسلام در پیش گرفته، با این اقدامات مذبوحانه متوقف نشده و بلکه سرعت و قدرت بیشتری پیدا می کند و به قول معمار بزرگ انقلاب اسلامی که فرمود: بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود.
هنوز انتقام سخت ملت ما از ترور سردار مقاومت گرفته نشده است که در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی این ترور نیز انجام شد. همه طراحان، عاملان و مباشران این اقدام ننگین بدانند انتقاممان از آنها خیلی سخت تر خواهد بود.
اسرائیل این رژیم کودک کش و تروریسم جهانی به روزهای پایانی عمر منحوسش رسیده است و با این گونه اقدامات مرگ خود را سریعتر رقم خواهد زد.
امروز ایران بحمدلله و بنا آمارهای رسمی دنیا در قله های دانش و فناوری قرار دارد و تمامی آن فناوری ها را بومی کرده است و ایران امروز مصمم تر از همیشه تاریخ به دنبال تصاحب علوم هایتک از جمله دانش هسته ای است.
سازمان بسیج فرهنگیان کشور این ضایعه جانسوز را ملت شریف ایران، خانواده محترم شهید و بویژه رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض نموده و برای آن شهید عزیز علو درجات را آرزومند است.

ارسال نظرات