خبرهای داغ:
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پی شهادت دانشمند هسته ای؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و ائمه جمعه شهرهای استان در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای _ موشکی ایران شهید محسن فخری زاده، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۰۰۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی در متن پیام تسلیت حجت الاسلام آل هاشم آمده است؛

بسمه تعالی

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
بار دیگر سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه با اقدامی بزدلانه جنایتی کثیف و پلید را به نام خود ثبت کردند و اندوه دیگری بر قلب یک ایران نهادند.
جنایت ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع مانند دیگر جنایات شبکه‌ی تروریزم بین الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویسهای سیا و موساد ، نشان از به بن بست رسیدن استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است.
نیک میدانیم رشد شتابنده‌ی علمی و فتح قله‌های دانش با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور ادامه خواهد داشت و این رفتارهای شنیع و قساوت‌آمیز خللی در این جنبش برخاسته از عزم ملی ایجاد نخواهد کرد اما بزودی مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ی آن به سزای اعمال خود خواهند رسید.
اینجانب و ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی شهادت این شهید والامقام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) ، به جامعه ی علمی و دانشگاهی کشور ، به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و شکیبایی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسألت داریم.
یاد شهیدان مصطفی احمدی روشن ، علیمحمدی و شهریاری و رضائی نژاد را گرامی باد.
سید محمد علی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز

ارسال نظرات