خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی آمده است

ترور شهید فخری زاده سندی بر خوی ددمنشانه آمریکا و اسرائیل است

سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی در پی شهادت داشمند هسته ای بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۰۱۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  در بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی در پی شهادت داشمند هسته ای آمده است؛

«بسم اهلل الرحمن الرحیم»

 

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجال صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

شهادت دکتر محسن فخری زاده، پدر علم هسته ای ایران و استاد فیزیک هسته ای دانشگاه امام حسین(ع) این دانشمند، مدیر انقالبی و مخلص را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، امت شهید پرور ایران، جامعه علمی، دانشگاهی و دفاعی کشور تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

آمریکای خونخوار و رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی، این تروریست های بالذات با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و اقتدار خود بازدارند و خللی در عزم پوالدین ملت ایران پدید آورند. ترور شهید دکتر محسن فخریزاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت و سندی بر خوی ظالمانه و ددمنشانه آمریکا و اسرائیل جنایکار است.

دست جنایتکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح دیده می شود و این اقدام زبونانه نزد ملت های آزاده جهان، چهره شیطانی و خوی درنده این وحشیان به ظاهر متمدن غربی را بیش از پیش آشکار می کند.

اساتید بسیجی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آذربایجان شرقی ضمن محکومیت این توطئه خبیثانه با قدرت و قاطعیت اعالم می دارد، با این ترور ددمنشانه راه علم، فناوری، اقتدار دفاعی و هسته ای هرگز بسته نخواهد شد و دانشمندان انقالبی و بسیجی این مرز و بوم و رهروان این شهید بزرگوار قطعاً ادامه دهنده راه پر افتخار این دانشمند شهید خواهند بود. همچنین خواهان انتقامی سخت و پشیمان کننده از عامالن و بانیان این عمل ننگین بوده تا درس عبرتی فراموش نشدنی برای این یاغیان گرگ صفت آمریکایی و اسرائیلی باشد.

سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی

ارسال نظرات
پر بیننده ها