خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد از فعالیت ها و برنامه های حوزه مقاومت بسیج شهید کاوه گیفان در عرصه های مختلف فرهنگی و سازندگی بازدید نمود.
کد خبر: ۹۲۹۹۰۸۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محسن اکبرزاده " مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد " با حضور در منطقه گیفان از فعالیت ها و برنامه های حوزه مقاومت بسیج شهید کاوه منطقه گیفان در عرصه های مختلف فرهنگی و سازندگی بازدید کرد.

وی جهت تجدید پیمان با آرمان های شهدا در اولین برنامه این سفر با خانواده شهید محمد صادقی از شهدای روستای امیرآباد گیفان دیدار نمود و گفت: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند.

در ادامه این سفر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج بجنورد با فرمانده پایگاه بسیج برادران و خواهران روستای قتلیش دیدار نمودند که به تازگی با یکدیگر ازدواج کرده و برای این نوعروس آرزوی خوشبختی همراه با صحت و سلامتی از خداوند مسئلت نمودند.

حجت السلام اکبرزاده در این سفر از برنامه ها و فعالیت های حوزه مقاومت بسیج برادران و خواهران منطقه گیفان بازدید و گفتند : الویت اصلی بسیج در حال حاضر محرومیت زدایی و کمک مومنانه به نیازمندان است که با همت و مشارکت خیرین و مردم ولایتمدار این منطقه انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است این بازدید که یک روز کامل به طول انجامید باعث دلگرمی بسیجیان و فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج در روستاهای این منطقه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار