خبرهای داغ:
همزمان با آخرین روز از هفته مبارک بسیج و با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد، پایگاه مقاومت بسیج شورای حل اختلاف شهرستان بجنورد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۰۹۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مهدی الهی راد» امروز شنبه در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شورای حل اختلاف شهرستان بجنورد ضمن تبریک هفته مبارک بسیج گفت: پایگاه های مقاومت بسیج در ادارات و سازمان ها یادآوری کننده فداکاری، رشادت، جانبازی و از خودگذشتگی افرادی است که برای امنیت و آرامش مردم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد خاطرنشان کرد: داشتن چنین مجموعه ای در ادارات و سازمان ها باعث افتخار است.

 

وی افزود: بسیج مستضعفین در سال ۱۳۵۸ با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بنا شد و این نهال کوچک و پرثمر از لحظه تولد در حوادث بزرگ و پرتلاطم در طول انقلاب اسلامی رشد کرد و به درخت تنومندی تبدیل شد که با طوفان های سهمگین نیز در برابر استکبار و ایادی آن خم نخواهد شد.

 

 الهی راد بسیج را مدرسه عشق و دانشگاه معرفت شناسی عنوان و اضافه کرد: پس از دوران درخشان هشت سال دفاع مقدس، هرجا که دشمنان فتنه و آشوبی علیه انقلاب اسلامی تدارک دیده بودند، بسیج با قدرت و صلابت در خط مقدم حاضر و نقش آفرینی می کند و امروز دلیل دشمنی استکبار با انقلاب و اسلام وجود تفکر بسیجی و مقاومت است.

 

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال زائل کردن غیرت انقلابی جوانان، آرمان های شهدای عزیز و تفکر بسیجی و مقاومت هستند و ما هر میزان بتوانیم تفکر بسیجی و مقاومت، ترویج سیره و آرمان های شهدا را در جامعه گسترش دهیم، باعث تقویت اسلام و انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهیم بود.

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد به نزدیک بودن سالروز شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی که سیدالشهدای شهیدان انقلاب اسلامی است، الگویی اسوه و جهانی برای جوانان عزیز است که با نگاه دقیق به سیره این شهید و شهدای انقلاب اسلامی می توان راه را با قدرت ادامه داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها