ترور دانشمندان نشانه حقارت و بزدلی دشمنان است

فرهنگیان بسیجی کردستان در بیانیه‌ای ترور دانشمند عرصه دفاعی کشور را محکوم کردند
کد خبر: ۹۲۹۹۱۰۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان،  فرهنگیان بسیجی این استان در بیانیه‌ای ترور شهید دکتر محسن فخری زاده را به دست عوامل صهیونیستی محکوم کردند. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر عیادی شیطان بزرگ در اقدامی بزدلانه یکی از خادمان عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی جبهه حق را به شهادت رساندند و خوی ضد بشریت و استکباری خود را همچون گذشته یک بار دیگر به جهانیان نمایاندند.

شهید دکتر محسن فخری زاده دانشمند ارزنده کشورمان در عرصه‌های دفاعی و هسته‌ای بود و اخیراً در حال رونمایی از واکسن ایرانی کرونا بود که ددمنشان و کسانی که تمام تاریخشان جنایت علیه بشریت بوده و حتی توان تحمل پیشرفت علمی ایران عزیز را نیز ندارند در حرکتی کور وی را ترور کردند.

فرهنگیان بسیجی استان کردستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بزرگ مرد عرصه علمی کشور، اعلام می‌دارد دشمنان این مرز و بوم بدانند همانطوری که از ترور وحشیانه امثال دکتر شهریاری طرفی نبستند این بار نیز مکرشان به خوشان برگشته و هزاران فخری زاده در میان جوانان غیور ایرانی خواهد رویید و همچنین از مسئولین امنیتی و اطلاعاتی کشور میخواهد عوامل خارجی و داخلی این حرکت شنیع را شناسایی و انتقام این ترور را از دشمن صهیونیستی بگیرند.

فرهنگیان بسیجی استان کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات