بیانیه سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان

سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان در محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۰۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان در محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد.
 
متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ. بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
بار دیگر تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، یکی از خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

انجام این چنین ترور‌های ناجوانمردانه نشان دهنده شکست مفتضحانه استکبار جهانی است و آن‌ها باید بدانند ملت ایران با ادامه راه فرزندان خود این گستاخی‌ها را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند و فرهیخته برجسته‌ی هسته ای کشورمان نشانه زبونی و درماندگی دشمنان ملت ایران در برابر رشد و جهش علمی فرهیختگان این کشور بود و این حرکات بزدلانه نمی‌تواند ملت ایران را از پیشرفت باز دارد.

دشمنان با تکیه بر خیال پردازی‌های خام خود فکر می‌کنند با ترور دانشمندان این مرزوبوم خللی در اراده پولادین ملت ایران به وجود خواهند آورد، اما استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکای تروریست و رژیم جعلی صهیونیستی بدانند که جوانان ایران راه این شهیدان را ادامه خواهند داد و دشمنان آرزوی مقابله علمی، سیاسی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهند برد.

استاد و مجاهد شهید «محسن فخری زاده» در دوران دفاع مقدس، در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته بود و پس از آن با بهره‌گیری از نبوغ و استعداد‌های خدادادی وارد عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور شده و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای گردید ملت قدر شناس ایران هیچگاه تلاش‌های گسترده ایشان را در راستای تولید کیت‌های تشخیصی ویروس منحوس کرونا فراموش نخواهد کرد و اکنون شهادت او قطعا رونق بیشتری به دستاورد‌های علمی کشور خواهد بخشید.

بسیجیان کارمند استان کردستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند فرهیخته به فرمانده معظم کل قوا، ملت ایران، خانواده گرانقدر آن شهید و همرزمان و همسنگران ایشان در دفاع مقدس اعلام می‌دارد تا تعقیب و مجازات عاملان و هادیان ترور شهید محسن فخری زاده از پای نخواهد نشست.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار