خون پاک شهیدان ما سبب تقویت ایستادگی و اقتدار این انقلاب است

ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان گفت: به شهادت رساندن جوانان دانشمند این انقلاب چهره خبیث دشمنان اسلام را بیشتر از هر وقتی نمایان‌تر می‌کند.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۰۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کردستان،  با اشاره به اینکه انتقام خون پاک شهیدانمان را از آمریکای جنایتکار و کسانی که در این ماجرا شریک بودند خواهیم گرفت اظهار داشت: صهیونیست جنایتکار، آمریکا و دشمنان اسلام و ایران باید بدانند که ملت عزتمند و با شرف ایران هیچگاه نمی‌گذارند خون شهدای آنان پایمال شود و تا پای جان خود در ادامه راه آنان می‌ایستند.

امام جمعه مریوان طی سخنانی با بیان اینکه دیگر آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در هیچ جای دنیا امنیت ندارند، بیان کرد: با به شهادت رسیدن دانشمندان و سرداران ما دشمن دیگر هیچ جایی را برای خود امن ندانند چرا که ما انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت.

ماموستا شیرزادی یادآور شد: به شهادت رساندن افتخارآفرینان و دانشمندان این مرز و بوم حس غرور و افتخار را بی شک در میان ایرانیان زنده می‌کند.

این ماموستای اهل سنت با بیان اینکه شناخت دشمن در هر دوره و زمانه‌ای به بصیرت نیاز دارد، به عمق دشمنی آمریکا و اسرائیل در طول دوران ۴۰ سال نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: انتقام سخت به وقت خود گرفته می‌شود.

وی در پایان عنوان داشت: رژیم خبیث آمریکا بداند که ملت بزرگ ایران برای حفظ عزت و سربلندی خود و دفاع از آب و خاکش و حفاظت از دین مقدس اسلام فرزندان بسیاری را در راه خداوند تقدیم کرده است که شهید دانشمند محسن فخری زاده یکی دیگر از آن بزرگمردان است، اما این ملت اسلامی هرگز از خون فرزندان قهرمان و دانشمندانش نخواهند گذشت و بدون شک انتقام خون ریخته شده آنان را خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات