بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان در پی به شهادت رساندن دانشمند هستی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۱۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان در پی به شهادت رساندن دانشمند هستی بیانیه صادر کرد.
 
متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:
بسم رب الشهدا والصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

باردیگر دست‌های پلید و آلوده از آستین دشمنان اسلام وانقلاب بیرون زد و آلاله‌ی عاشق پیشه، دانشمندهسته‌ای کشورمان جناب دکترشهیدمحسن فخری زاده را از گلستان رنگین این سرزمین جدا کرد.

روحانیون وطلاب بسیجی عروج این شهیدوالا مقام را بسوی محضر حضرت بقیه الله الاعظم و حضرت آیت الله امام خامنه‌ای و خانواده محترم این شهید و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

دشمنان این مرز و بوم و مزدورانشان به خیال خام خود میتوانند با این اقدامات مذبوحانه حرکت علمی روبه رشددانشمندان هسته‌ای کشور را خدشه دار کنند، ولی زهی خیال باطل که این دیار پر است از شهید فخری زاده و این آرزویی محال است.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان ضمن محکومیت شدید این اقدام جنایت کارانه و ددمنشانه خاطر نشان میکند که با این اقدامات دانشمندان حریم ولایت نه تنها از مسیر خود مایوس و دل سرد نمیشوند بلکه با صلابت بیشتر درصدد فتح قله‌های ترقی خواهند بود و تا تحقق این هدف از پای نخواهند نشست.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات