مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

ترور شهید فخری زاده نشان داد که دشمن تحمل پیشرفت و توسعه کشور در زمینه علمی ودفاعی را ندارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: ترور شهید فخری زاده نشان داد که دشمن تحمل پیشرفت و توسعه کشور در زمینه علمی ودفاعی را ندارد.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۴۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن تسلیت ترورناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده به جهان اسلام وجامعه علمی کشور گفت:شهید فخری زاده نشان داد که نظام وجمهوری اسلامی توانمند وقدرتمند است واین توانمندی در جامعه بین الملل حرفی برای گفتن دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مبارزه با ایدای استکبار چند وجهی است ،تصریح کرد:پیشرفت وتوسعه در ابعاد علمی،فرهنگی ونظامی سبب هراس دشمن شده است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به اینکه ترور این شهید بزرگوار نشان داد که دنیای استکبار تحمل پیشرفت،توسعه وقدرت علمی جهان اسلام بخصوص جمهوری اسلامی را ندارد،خاطرنشان کرد:چرا که دشمن پیشرفت های همه جانبه در زمینه علمی،دفاعی،فرهنگی و...را تنها برای  خود می خواهد وتوسعه سایر کشورها در این زمینه را برنمی تابد.

 

حجت الاسلام بیگدلی با تاکید براینکه دشمن تصور می کند که با ترور چنین شخصیت های بزرگی،حرکت نظام را کند خواهد کرد،افزود:ما نباید در مقابل مستکبران تسلیم شده وسرتعظیم فرود بیاوریم بلکه می بایست با قدرت پیش رفته و اجازه سوءاستفاده از دشمن را بگیریم.

 

این مسئول با اشاره به فرموده امام خمینی (ره)که می فرمایند «مارا بکشید،ملت ما بیدارتر می شود»،ادامه داد:دشمن با چنین اقدامات خصمانه ای به اهداف خود نخواهد رسید چرا که تاریخ ثابت نموده که دین اسلام  با خون شهدا تثبیت می شود همانگونه که از صدر اسلام افرادی نظیر حضرت حمزه(ع)،حضرت سیدالشهدا(ع)،شهدای انقلاب،شهید سلیمانی و.... نهضت وحرکت تفکر اسلامی را حیات بخشیده اند.

 

وی با اشاره به اینکه ملت ایران باید بداند تا زمانی که روحیه سازش در مقابل دشمن وجود داشته باشد،دشمنان از ما دست نخواهند کشید،ادامه داد: باید همیشه خود را در موضع قدرت قراردهیم و چشم به دشمن ندوزیم واز پرچمدار انقلاب ونظام امام خامنه ای (مدظله العالی)پیروی کرده وقدر داشته های خود را بدانیم.

 

حجت الاسلام بیگدلی در پایان یادآور شد:با عنایت خداوند متعال و با خودباوری می توانیم ادامه دهنده راه شهدا بخصوص شهید فخری زاده باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار