امام جمعه درگز در واکنش به ترور شهید فخری زاده؛

سنت ترور دانشمندان نشانه ضعف دشمنان انقلاب است

حجت الاسلام ایروانی گفت: این خون‌هایی که بر زمین می‌ریزد، نشان عزت و باعث رشد نهال‌های بی شمار و بالنده از جوان‌های انقلابی کشور خواهد شد که جای این عزیزان ما را پر می‌کند.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۶۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
حجت الاسلام محمدحسین ایروانی امام جمعه درگز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده؛ این دانشمند پر افتخار را یکی از قدیمی‌ترین و انقلابی‌ترین افراد دانست که جمهوری اسلامی ایران را به قدرت و توان بالایی رسانده است.

وی عنوان کرد: در قضیه شهادت شهید فخری زاده چند نکته قابل بررسی است؛ اولا روش زشت و ناپسند و سنت سیره دشمنان ما در ترور دانشمندان حوزه موشکی و هسته‌ای که سالهاست برای رسیدن به آن در تلاش هستند نشان از ضعف و زبونی آنهاست؛ وقتی دشمن توان مقابله علمی و نظامی ندارند روی به ترور عوامل افتخار و اقتدار کشور می‌آورد.

امام جمعه درگز تاکید کرد: این خون‌هایی که بر زمین می‌ریزد، نشان عزت و باعث رشد نهال‌های بی شمار و بالنده از جوان‌های انقلابی کشور خواهد شد که جای این عزیزان ما را پر می‌کند.

حجت الاسلام ایروانی تبیین کرد: دشمن ضعیف و زبون بداند این دست و پا زدنها؛ آن‌ها را زودتر به غرق شدن و نابودی نزدیک می‌کند. دشمنی که قوی باشد دست به ترور ناجوانمردانه نمی‌زند و رو در رو مقابله می‌کند.

وی در بخش‌های دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در این میان عده‌ای در داخل کشور هستند که هنوز هم به دنبال رفع مشکلات با اعتماد به استکبار و خلق برجام‌های دیگر هستند؛ این‌ها باید خباثت و خیانت دشمن را دیده و عبرت بگیرند؛ کسانی که دانشمندان و سردار دل‌های ما را ترور می‌کنند هیچ وقت قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه درگز تاکید کرد: مسئولین دولتی مراقب باشند که به امید خود را به چه کسی می‌بندند؛ مبادا اظهار نظر آن‌ها باعث شاد و جری شدن دشمن در پیشبرد اهداف خرابکارانه آن‌ها شود.

باید مسئولین ما حواسشان را جمولتع کنند که به چه کسی امید دارند که چه کسی رای بیارد نسبت به آرامش ما و امنیت کشور ما. مسئولین باید مراقب باشند. اظهار نظر آن‌ها باعث نشود دشمن شاد شود و آن‌ها را جری کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند هیچ خون به ناحق ریخته شده‌ای در این کشور پایمال نمی‌شود و انتقام سخت در انتظار آنهاست؛ امیدواریم این دانشمند عزیز و سایر شهدای دانشمند ما با سرور شهیدان محشور شوند و شاگردان فراوان آن‌ها با ادامه این راه پر افتخار بر عزت نظام بیفزایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها