خبرهای داغ:

حضور گروه جهادی کلینیک صنعت یار بسیج مهندسین شاهرود در کارخانجات

در گرامیداشت هفته بسیج، گروه جهادی کلینیک صنعت یار بسیج مهندسین شاهرود در سه واحد تولیدی شهرک صنعتی شاهرود جهت پایش و عارضه یابی حضور یافت.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۸۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
حضور گروه جهادی کلینیک صنعت یار بسیج مهندسین شاهرود در کارخانجاتبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج، گروه جهادی کلینیک صنعت یار بسیج مهندسین شاهرود در سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی شاهرود حضور یافت.
این گروه جهادی در سال جهش تولید در راستای پایش و عارضه یابی به منظور رفع مشکلات کارخانه‌های راکد و نیمه راکد فعالیت دارد.
غلامرضا بُستجانی، مسئول کمیته پایش و عارضه یابی واحد‌های صنعتی شهرستان شاهرود سازمان بسیج مهندسین استان سمنان گفت: در این طرح پس از پایش و عارضه یابی مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی در قالب ۲ قرارگاه شهرستانی و استانی بررسی و برای حل این مشکلات و رفع موانع تصمیم گیری می‌شود.
بستجانی افزود: تاکنون در ۵۰ واحد تولیدی شهرستان شاهرود کار پایش و عارضه یابی انجام شده است.
به گفته بستجانی عمده مشکلات واحد‌های تولیدی پایش شده بروکراسی اداری، مشکل نقدینگی برای تهیه مواد اولیه و فروش محصولات است.
بستجانی افزود: شهرستان شاهرود دارای ۲۲۰ واحد تولیدی است که از این تعداد ۲۰ واحد با ظرفیت بیش از ۵۰ تا ۸۰ درصد و بقیه به صورت راکد و نیمه فعال در حال فعالیتند.
لازم به ذکر است این برنامه با همکاری بسیج مهندسین صنعت و شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای فعال کردن کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی راکد و نیمه راکد و بازگرداندن به چرخه تولید در راستای رفع مشکلات آن‌ها انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار