پیام نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر به مناسبت ترور نخبه بسیجی شهید محسن فخری زاده

نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر با صدور پیامی به شهادت رسیدن نخبه بسیجی و استاد برجسته و ممتاز دانشگاه شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۰۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر با صدور پیامی به شهادت رسیدن نخبه بسیجی و استاد برجسته و ممتاز دانشگاه شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تسلیت گفتند.

متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:

« بسم رب الشهدا و الصدیقین»

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»

    بار دیگر رژیم غاصب صهیونیستی و اربابان و ایادی جنایتکارشان با نشان دادن چهره ننگین خود فاجعه آفریدند و این بار مردم غیور ایران اسلامی را در سوگ دانشمند علمی کشورمان داغدار کردند. قطعاً شهادت استاد برجسته و ممتاز دانشگاه شهید معظم محسن فخری زاده، چهره واقعی رژیم اسراییل و عوامل تروریست و خودفروخته را به عنوان دشمنان اصلی ایران اسلامی و ملت های منطقه بیش از پیش افشا کرد.

    امروز رژیم صهیونیستی و سردمداران آمریکایی مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و شهادت رساندن دانشمند بزرگ کشورمان شهید فخری زاده هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون ایشان، در رگ های هزاران جوان نخبه مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و عواقب این جنایت آشکار، متوجه عاملین آن خواهد بود.

    نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر شهادت مظلومانه برادر بسیجی، استاد برجسته و ممتاز دانشگاه شهید معزز محسن فخری زاده که پس از سالیانی مجاهدت انقلابی در عرصه های علمی، پژوهشی و دفاعی کشور به دست عوامل مزدور صهیونیست به ملکوت اعلی پرکشیدند را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگوار ایشان و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق، علو درجات برای آن مجاهد فی سبیل ‌الله و همنشینی با مولایشان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسالت می نماییم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار