خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اسلامی را مهم ترین عامل مقابله با کج روی ها عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۳۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در نشست بصیرتی سپاه جلفا به موفقیت های بسیج اشاره و بیان کرد: انگیزه بسیج، انگیزه الهی و فوق العاده قوی است که باید مسئولان از این انگیزه معنوی استفاده بیشتری ببرند.

وی افزود: بسیج باید عملا به دهن کج اندیشان بزند یعنی به طور عینی و عملی با کارهای اقتصاد مقاومتی و فعالیت‌های فرهنگی با آن ها مقابله کند.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد:  با تشکیل بسیج توسط امام راحل، حفظ انقلاب و مقابله با توطئه های دشمن به مردم سپرده شده است و کارآمدی نظام در عرصه های مختلف مدیون بسیج است چراکه با فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف و رشد و پیشرفت آفرینی است در ذهن آحاد جامعه حرکتی هم سو را به دنبال دارد و موجب هماهنگی و اتحاد میان همه اجزا جامعه می شود.

وی اظهار داشت: این تفکر بسیجی است که موجب ارتباط جدایی ناپذیر میان اجزای جامعه اسلامی می شود و جامعه را از خود محوری و انحراف حفظ می کند و موجب اتحاد و همدلی وقدرت افزایی در جهان اسلام می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان سخنان خود، سلب خودباوری و اعتماد به نفس از ملت ایران را نقطه کانونی جنگ نرم دشمن دانست و تصریح کرد: افرادی که می‌گویند «ما نمی‌توانیم» در کمین جنگ نرم دشمن گرفتار شدند و دچار ضعف ایمان هستند و این نگاه با تفکر بسیجی همخوانی ندارد.

ارسال نظرات