خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود در پی ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و فناوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۳۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
پیام تسلیت فرمانده سپاه شاهرود در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید فخری زادهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در پی ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و فناوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان به ایشان روزی می‌دهند. (سوره آل عمران آیه ۱۶۹)
ترور، بزدلانه‌ترین گزینه‌ای است که آمریکا و رژیم اشغالگرقدس برای مقابله با ملت ایران روی میز دارند، این یعنی اینکه تا همین جا ما پیروزیم و یک مشت وحشی دیوانه وار تشنه خون عزیزان ما هستند، ازسردار دل‌ها تا دانشمند شهید دکترمحسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و فناوری وزارت دفاع وپشتیبانی نیرو‌های مسلح؛ شهادت دانشمند برجسته کشورمان نشان می‌دهد که اگر استکبارجهانی را در عرصه جهانی به حال خودش رهاکنیم، صهیونیست‌ها با عوامل‌شان در داخل کشور، امن و امان را از ما سلب خواهند کرد! لذا راهی جز مبارزه فراگیر با استکبار وعوامل آن در عرصه جهانی برای برچیدن اسرائیل، پیش روی ما نیست!
خروش انقلابی ما به زودی آمران و عاملان این جنایت و تک تک آن تارنشینان روسیاه تاریخ را با سیلی انتقام سخت از سریر قدرت پایین می‌کشد و زلزال سهمگین و ابابیل فولادین اقتدار ملت ایران دیر یا زود بر آن‌ها فرود خواهد آمد.
اینجانب به نمایندگی از پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، شهادت این دانشمند و مجاهد فی سبیل الله را به فرماندهی معظم کل قوا، امت حزب الله، وزیردفاع وپشیبانی نیرو‌های مسلح، همکاران، بویژه خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها