پیام تسلیت سپاه شهرستان راور در پی شهادت شهید فخری زاده

شهید فخری زاده یک فرد معمولی نبود که به راحتی بتوان از ترور ناجوانمردانه او گذشت اسرائیل و تمام واسطه ها و مباشران این جنایت باید تاوان این ترور را بدهندو تاوان آن جز حذف اسرائیل از این کره خاکی نیست
کد خبر: ۹۲۹۹۲۴۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج : شهید محسن فخری زاده 59 ساله رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع؛همچنین استاد فیزیک هسته ای دانشگاه امام حسین (ع) و دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح بود که به قول رسانه های غربی پدر برنامه هسته ای ایران می باشد .در سالهای گذشته نیز نقشه ترور ایشان را کشیده بودند که به شکست منجر شده بود.این شهید والامقام در سال 2007 در لیست تحریم قرار گرفته بود. ناباورانه خطی در حال تلاش است تا این ترور را کوچک جلوه دهد و آن را بی‌ارتباط با مسأله‌ هسته‌ای کشور معرفی کند!! در حالی که شهید فخری‌زاده استاد شهید شهریاری و همان چهره‌ای بود که نتانیاهو سال۲۰۱۸ با انتشار تصویرش، درباره اهمیت او در دانش هسته‌ای ایران سخنرانی کرد.
ترور اين مدير کوشا و جهادگر توانمند هر چند برای امام خامنه ای حفظه الله و ملت غیور ایران تلخ و ضربه سنگيني به مجموعه دفاعي کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهي را که شهيد فخري زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد. امیدواریم مسئولین ذیربط ایران اسلامی به زودی انتقام سختی را از گروههاي تروريستي و آمران و عاملان اين اقدام کور بگیرند.
شهید فخری زاده یک فرد معمولی نبود که به راحتی بتوان از ترور ناجوانمردانه او گذشت.اسرائیل و تمام واسطه ها و مباشران این جنایت تاریخی باید تاوان این ترور را بدهند و تاوان آن چیزی جز حذف اسرائیل از نقشه جغرافیای این کره خاکی نباید باشد.
این حادثه تلخ را به امام خامنه ای عزیز و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت می گوییم.
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور

ارسال نظرات