رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران به همراه مدیرکل کمیته امداد استان تهران با حضور در منازل چهار خانواده تحت حمایت این نهاد در قالب طرح مفتاح الجنه، آنان را مورد تفقد و دلجوئی قرار داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۶۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛مسعود شفیعی ،رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران به همراه سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با چهار خانواده تحت حمایت کمیته امداد اداره منطقه ۱۸ در قالب طرح مفتاح الجنه دیدار کرد.

بنابراین گزارش، دیدار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، پیرو دیدار مدیرکل کمیته امداد استا ن تهران که در ۳۰ مهر ماه انجام شدفه بود ،رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران برای همکاری با این نهاد در قالب طرح های مشارکتی و حمایتی از جمله طرح مفتاح الجنه اعلام آمادگی نموده بودند.

مجید برزگر،رئیس کمیته امداد منطقه ۱۸ تهران درمورد خانواده هایی که با حضور مدیرکل استان تهران و رئیس سازمان برنامه و بودجه با آنها دیدار شد، گفت: این خانواده ها به علل مختلف از جمله فوت سرپرست، مفقود بودن سرپرست، بیماری و ... تحت حمایت حمایت این نهاد هستند وجه مشترک همه این خانواده ها که از آنها دیدار شد، همگی دارای دو تا سه فرزند دانش آموز یا دانشجو و فرزندان دو تا سه قلو بودند.

رئیس کمیته امداد منطقه ۱۸ تهران، افزود: در این دیدارها مشکلات این خانواده ها بررسی و مقرر شد نسبت به رفع مشکلات این خانواده ها اقدامات لازم انجام شود.

وی، یادآور شد: در پایان نیز با اهداء هدیه توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران از این خانواده ها تفقد و دلجویی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات