در پی شهادت ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده:

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه یزد خطاب به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

بسیج دانشجویی دانشگاه یزد خطاب به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پیرامون شهادت ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده نامه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۷۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیج دانشجویی دانشگاه یزد خطاب به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پیرامون شهادت ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده در نامه ای  آورد ه است:
لخ‌تر از تلخ‌تر از تلخ
به نام الله، پاسدار حرمت خون شهیدان...
خبر تلخ و دردناک بود؛ عصر جمعه دانشمند برجسته هسته‌ای ایران محسن فخری زاده ترور شد.
تلخی درد زمانی افزون شد که فهمیدیم سال هاست شهید فخری زاده زیر تور اطلاعاتی موساد بوده و آن‌ها علنا او را یکی از سوژه‌های ترور خود می‌دانسته اند؛ و باز تلخی خبر زمانی صدچندان شد که مسئولین شروع به اعلام موضع نمودند؛ مواضع سرد و منفعلانه‌ای که عموما طرف دعوایش مشخص نبود.
اما بدتر از همه موضع جناب ظریف بود که برای حفظ کیان برجامی شان و بر هم نخوردن روند مذاکراتشان، از اروپایی‌ها دریوزگی موضع می‌کنند.
اینقدر ترسو شده ایم که حاضر نیستیم مثل مرد سینه سپر کنیم و علیه عاملان اصلی این جنایت یعنی آمریکای وحشی و اسراییل خونخوار موضع مردانه بگیریم.
نزنی می‌خوری
بگذریم، اما چه شد که اینگونه شد.
نخست اینکه وقتی به رجزی که می‌خوانیم عمل نکنیم و به اندازه آن از دشمن تلفات نگیریم دشمن دیگر رجز‌های ما را جدی نخواهد گرفت. این قاعده یک قاعده در روابط بین الملل و روابط عامیانه مردمی است. نزنی، می‌خوری.
دوم اینکه مدت هاست نخبگان و جریان دانشجویی کشور پیرامون بازرسی‌های خارج از عرف آژانس به مسئولین دولتی و مجلس تذکر می‌دهند، اما گوش شنوایی نیست. چقدر در ماجرای فعال شدن مکانیسم ماشه فریاد زدیم که آقایان کرسی نشین مجلس اگر به خاطر محافظه کاری و ترس از ریزش آرائتان در انتخابات ۱۴۰۰، می‌ترسید که زیر میز مذاکره بزنید، لااقل قانونی مصوب کنید برای پایان بازرسی‌ها و قطع همکاری با آژانس.
گوش نکردید آقایان و با یک طرح صوری، سر و ته قضیه را هم آوردید.
بدانید که به همان میزان که دولت در ریخته شدن خون این شهید مقصر است شما نیز هستید.
گمان نکنید با استیضاح وزیر اطلاعات یا با توییت بازی‌های بی مصرف مسیله حل خواهد شد. خیر برادرها، دعوا جای دیگری است.
بازی را به هم بزنید
یک بار از بیرون بازی را تماشا کنید، دانشمند هسته‌ای ما ترور شده است، دست آمریکا و اروپا هم به وضوح در ترور دیده می‌شود، آژانس و بازرسانش هم در این جنایت شریک بوده اند، دولت محترم هم که به دنبال مذاکره با آمریکا است و به هر قیمتی می‌خواهد آمریکایی‌ها را تبرئه کند تا مبادا خللی در روند مذاکراتشان وارد شود. خب بازی روشن شد، حالا وظیفه شما چیست، بر هم زدن این بازی.
نخست اینکه با تصویب طرح خروج از برجام و پروتکل الحاقی بازی باند نیویورکی‌ها را به هم بزنید.
دوم اینکه طرح لغو تمام همکاری‌ها با آژانس و اخراج بازرسان آژانس را به تصویب برسانید.
سوم هم اینکه طرحی را مبنی بر عدم انجام مذاکره مجدد به تصویب برسانید.
این‌ها سه مطالبه عینی و مشخص جریان دانشجویی از شماست؛ مبادا که همچون ماجرای مکانیسم ماشه با اکتفا به طرحی صوری اجازه دهید خون این شهید مظلوم در دوران وادادگی کاسه لیسان غرب و گدایان مذاکره، زیر پای آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل لگدکوب شود.
والعاقبه للمتقین...
ارسال نظرات