در پی شهادت دانشمند هسته ای

تجمع اعتراض آمیز اساتید و دانشجویان بسیجی شهرستان زرند در گلزار شهدا برگزار شد

همزمان با شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده تجمع اعتراض آمیز جمعی از استاید ، روسای دانشگاه ها و دانشجویان شهرستان زرند در گلزار شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۳۱۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ به همت بسیج دانشجویی شهرستان زرند و همزمان با شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده تجمع اعتراض آمیز جمعی از استاید، روسای دانشگاه‌ها و دانشجویان شهرستان زرند در گلزار شهدا برگزار شد.
    در حاشیه این مراسم دکتر محسن عسکرزاده مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند ضمن تبریک و تسلیت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده این اقدام وحشیانه استکبار جهانی را محکوم نمود و خواستار انتقام عاملان این جنایت شد.
    وی بر تداوم راه و مسیر شهدای والامقام تاکید نمود و یادآور شد: آحاد ملت قهرمان ایران در طول سال‌های گذشته ثابت کرده‌اند اینگونه تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی آنان وارد نخواهد ساخت و همچون همیشه سربلند و سلحشور دست از اهداف و آرمان‌های استکبارستیز و ضدیت با رژیم آدم‌کش صهیونیستی برنخواهند داشت و پاسخ قاطع و کوبنده خود را در زمان مناسب خواهند داد.
    در پایان این مراسم بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان زرند در خصوص محکومیت این حادثه تلخ قرائت گردید و شرکت کنندگان با سر دادن شعار مرگ برا آمریکا و مرگ بر اسرائیل این جنایت را محکوم نموده و خواستار انتقام از عاملان این جنایت شدند.
    بیانه پایانی اساتید ودانشجویان بسیج شهرستان زرند
    مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ. فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ. وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
    برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند
    از آنان برخی پیمانشان را به انجام رساندند [و به شهادت رسیدند]و برخی از آنان [شهادت را]انتظار می‌برند.
    (سوره احزاب آیه ۲۳)
    برخلاف تصور سردمداران تروریست رژیم صهیونیستی، شهادت دکتر محسن فخری زاده توانایی‌های ایران را تضعیف نمی‌کند.
    خون آن شهید بزرگوار که از مدیران و دانشمندان نخبه و متعهد صنعت دفاعی کشور بود، موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد.
    دشمنان حقیر نمی‌دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب اسلامی روز به روز بارورتر خواهد شد.
    دشمنان زبون ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت نیز بدانند اینگونه جنایات در عزم و اراده ملت ایران برای پیمودن این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از آنان به زودی انجام خواهد گرفت
    صهیونیست‌های جنایتکار در پی تشدید و افزایش فشار‌ها بر ایران برای ایجاد یک جنگ تمام عیار هستند.
    آنچه واضح است این است که راهبرد فعلی دولت، تصویری ضعیف از ایران را به دشمنان مخابره کرده و آن‌ها را در جنایت علیه مردم ایران ترغیب کرده است.
    مشخص نیست که چرا غرب‌گرایان هنوز بر راهبرد شکست خورده سازش تاکید دارند.
    بدیهی است دولت مردان، باید حرکتی مبتنی بر الفبای غیرت را سرلوحه گفتار و رفتار داخلی و خارجی ساخته و عمل متناسب با عزت، حکمت و مصلحت و در شأن نظام انقلابی را داشته باشند.
    دشمنان این انقلاب، خصوصا آن‌هایی که ضعف برخی عناصر داخلی را فرصتی برای اعمال گستاخی‌ها و رذالت‌های خود می‌بینند، بدانند که بر اساس وعده‌های الهی و با رهبری داهیانه حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی، پیروزی نهایی از آن جبهه حق و ایران اسلامی است و شکست و عاقبتی تلخ در انتظار آنان است.
    این نوع اقدامات دشمنان بر علیه ملت ایران تازگی ندارد، ما از ابتدای انقلاب با پدیده شوم تروریسم مواجه بودیم به گونه‌ای که می‌توان گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان اصلی تروریسم است.
    این ترور‌ها با این هدف انجام می‌گیرد که جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.
    شهادت دکتر محسن فخری زاده نشانه محکم دیگری از وحشت استکبار جهانی از پیشرفت علمی ایران اسلامی و نیز رذالت و حقارت جنایتکاران و دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران اسلامی بویژه رژیم صهیونیستی است.
    هدف اصلی آن‌ها جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و استقلال کشور ماست که قطعاً موفق نخواهند شد و هزاران فخری زاده هستند که جای خالی او را پر خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار