خبرهای داغ:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای فخری زاده

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت شهادت شهید دانشمند محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر و این ترور را شدیداً محکوم کردند.
کد خبر: ۹۲۹۹۳۴۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای فخری زادهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت شهادت شهید دانشمند محسن فخری زاده پیام تسلیتی به شرح زیر صادر و ابن ترور را شدیداً محکوم کردند.غ

بسم الله الرحمن الرحیم
منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
هنوز یکسال از فراق سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نگذشته بود که باری دیگر دشمن خونخوار ما با وقاحت تمام دیگر سرباز دانشمند این مملکت که در کار‌های پژوهشی در زمینه‌های مختلف من جمله هسته‌ای و دفاعی ممتاز و برجسته بود و همچنین کار‌هایی که اخیرا برروی واکسن کرونا که وارد فاز انسانی هم شده بود، از گام‌ها و خدمات او در مسیر انقلاب پر شکوه اسلامی ایران بوده است را به شهادت رساند.
تلاش برخی در کمرنگ جلوه دادن فعالیت‌های هسته‌ای این شهید که پدر نیروی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران نامیده می‌شد، جای تامل بسیاری دارد که به گفته برخی از چهره‌های معروف سیاسی دلیل این کار تلاش برای زنده نگه داشتن در‌های مذاکره به سوی شیطان بزرگ یعنی آمریکا می‌باشد که البته ما پس از اتمام انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا شاهد یکسری صحبت‌هایی در این زمینه بودیم که انتظار میرفت تا پس از اقدام خصمانه این شیطان بزرگ در به شهادت رساندن شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تاکید محکم رهبر انقلاب که "جنگ نخواهد شد مذاکره نخواهیم کرد" دوباره چنین خیالی در فکر برخی گنجانده نشود.
رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کرد که ما اطمینان داریم که ایران پاسخ نخواهد داد و رئیس جمهور فعلی آمریکا یعنی ترامپ قمار باز هم با اینکه شاهد اتفاقاتی، چون سرنگون شدن یکی از پیشرفته‌ترین ابزار جاسوسی اش بود نیز دوباره به خود جرئت داد تا رجزی بخواند و مانوری دهد.
چرا این‌ها اتفاق می‌افتد؟ همه این‌ها نیز به این خاطر است که دشمن زخم این تفکر اشتباه یعنی مذاکره مجدد را در بدنه جمهوری اسلامی دیده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب همچون مگسی بر روی این زخم می‌نشیند و خون عزیزانی، چون شهید فخری زاده را می‌مکد.
مطالبه ما از مسئولین کشور علی الخصوص یکی از انقلابی‌ترین مجالس پس از انقلاب این است که در اسرع وقت ایران را از معاهده سراسر زیان بار برجام خارج کرده تا دشمن مجددا اجازه جسارت به سرمایه‌های کشور را به خود ندهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها