ارتقاء توانایی سایبری افسران جنگ نرم در حوزه حضرت معصومه قرچک

در راستای ارتقای توانایی سایبری نیروهای بسیجی و تولید محتوا در موضوعات سبک زندگی اسلامی ایرانی جلسه هماهنگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۳۴۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در راستای ارتقای توانایی سایبری نیروهای بسیجی و تولید محتوا در موضوعات سبک زندگی اسلامی ایرانی ، فرزند پروری ، الگو پذیری، جلسه هماهنگی برای تشکیل گردان های سایبری حوزه محور برای افسران جنگ نرم در حوزه حضرت معصومه قرچک به مناسبت هفته بسیج برگزار شد .

خانم شهسواری فرمانده حوزه حضرت معصومه گفت: با توجه به فرمایشات رهبری که فرمودند: امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است و فضای مجازی حاکم بر زندگی انسانها است و یک عدّه‌ای همه‌ی کارهایشان را از طریق فضای مجازی پیش میبرند، قوّت در این زمینه حیاتی است.

وی گفت: عرصه فرهنگی عرصه جهاد است و اگر از فضای مجازی غافل شویم و نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد پس هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور موثر یابد.

وی تشریح کرد: با توجه به اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی، افسران جوان جنگ نرم باید به طور جدی به فضای سایبر ورود کرده و با تولید محتوای فاخر تربیتی و فرهنگی در حوزه زنان و انتشار حداکثری آن ، بستر را برای ترویج محتواهای نامناسب توسط معاندین و دشمنان  تنگ و نا امن کنند./خانی

 

 

ارسال نظرات