به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده صادر شد

بیانیه بسیج ادارات استان کرمانشاه

بار دیگر ایادی استکبار جهانی با اجرای عملیات تروریستی دست به ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ انقلاب اسلامی دکتر محسن فخری زاده زدند و عمق کینه و دشمنی خود را نسبت به ملت شهید پرور کشورمان نشان دادند.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۱۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از کرمانشاه . بسیج کارمندان این استان به مناسبت  شهادت دکتر محسن فخری زاده بیانیه ای صادر نمود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ایادی استکبار جهانی با اجرای عملیات تروریستی دست به ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ انقلاب اسلامی دکتر محسن فخری زاده زدند و عمق کینه و دشمنی خود را نسبت به ملت شهید پرور کشورمان نشان دادند.
بی شک چنین اقداماتی نتیجه حضور بی شرمانه آمریکایی ها در منطقه و به خصوص رژیم منحوس صهیونیستی در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است
در آستانه اولین سالگرد آسمانی شدن سردار دلها،سرباز وطن ،حاج قاسم سلیمانی انجام چنین جنایتی از سوی عوامل صهیونیست ها نشان از نزدیک شدن به پایان عمر رژیم منحوس و پلیدشان دارد و برای فرار از این پایان دست به هر اقدام و جنایتی میزنند.
دشمن با انجام ترور و به شهادت رساندن دانشمندان ، نخبگان، متفکران کشورمان به خیال خام خود سایر رهروان راه آن عزیزان را از مسیر عزت و سربلندی باز می دارد
اما غافل از این هستند که ما به فرموده سردار آسمانی خود "ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم".
آمریکایی که امروز درگیر حوادث بعد از انتخابات خود شده و مدام بر شیپور تقلب می دمد ،سالهای سال است که با اعمال تحریم های کالایی، مالی، دارویی و... به ملت ایران فشار می آورد تا مردم و نظام را از پای درآورد
اما ملت سر بلند ایران از مولا و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) راه مقاومت و ایستادگی در مقابل جباران را به خوبی یاد گرفته اند و همه برای دفاع از کشور آماده اند.
راهی که امام راحل فرمود : بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود.
اینک جهان نظاره گر این است که خون پاک یکی دیگر از فرزندان ایران زمین به نا حق روی زمین ریخته شد.
استکبار جهانی باید بداند، عاملان ،طراحان و... این جنایت به زودی به سزای عمل ننگینشان خواهند رسید
چرا که: يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ.
و از خون پاک شهید ما هزاران محسن فخری زاده از زمین خواهد برخاست و راه آن شهید معزز را با قدرت بیشتر ادامه خواهند داد.
انشاء الله

ارسال نظرات