کمک به نیازمندان ادامه دارد:

اجرای پویش نذر خون توسط بسیجیان دلگان

جمعی از بسیجیان و اقشار مختلف دلگان در اقدامی خداپسندانه با راه اندازی پویش نذر خون ، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۲۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دلگان، سرگرد روح الله زمانی نیا فرمانده سپاه دلگان گفت: با توجه به فراخوان سازمان انتقال خون مبنی بر کمبود ذخایر خونی در استان در شرایط کرونایی پویش نذر خون با همت بسیجیان در شهرستان برنامه ریزی و بستر حضور سازمان انتقال خون با همکاری جمعیت هلال احمر در دلگان فراهم شد.

سرپرست انتقال خون شهرستان ایرانشهر گفت: این شهرستان و شهر‌های زیرمجموعه آن از جمله، نیکشهر، بزمان و دلگان بیشترین آمار میزان تالاسمی در استان را به خود اختصاص داده اند به گونه‌ای که سازمان انتقال خون ایرانشهر در ماه به طور میانگین به ۲ هزار واحد خونی نیازمند است که در سال این رقم بالغ بر ۱۵ هزار واحد خونی می‌رسد.


میرکازهی تصریح کرد: بیشترین نیاز خون سازمان انتقال خون علاوه بر بیماران تالاسمی، شامل بیماران زنان و زایمان، حوادث، سرطان و ... است.


سرپرست انتقال خون ایرانشهر ضمن دعوت مردم به اهدای خون خود به بیماران نیازمند گفت: با استقبال بسیجیان و اقشار مختلف دلگان در این پویش یک روزه ۶۶ واحد خونی به بیماران نیازمند استان اهدا شد.
ارسال نظرات