خبرهای داغ:

افتتاح دفتر محله اسلامی شهرک پردیس شاهرود+تصاویر

دفتر محله اسلامی شهرک پردیس شاهرود به همت سپاه این شهرستان افتتاح شد تا هم‌محله‌ای‌ها به کمک بیایند و مشکلات محله را حل و فصل کنند.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۲۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در روز‌های اخیر با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، معاونت‌های فرهنگی هنری، اجتماعی و آماد و پشتیبانی سپاه استان و دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی استان، پنجمین دفتر محله اسلامی در شهرک پردیس شاهرود افتتاح شد.
در افتتاحیه این دفتر که جمعی از اهالی محله و بسیجیان پایگاه شهید صیاد شیرازی حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) حضور داشتند، دفتر این محله رسماً افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.
وقتی مسؤول محله اسلامی گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در ایجاد این محله را ارائه کرد، مشخص شد که کار‌ها به‌خوبی به هم‌محله‌ای‌ها سپرده شده است.
محله اسلامی شهرک پردیس پنجمین محله مورد بهره‌برداری در شهرستان شاهرود بوده و هدف از ایجاد این محلات، برطرف کردن مشکلات با حضور مستقیم مردم و مطالبه‌گری در راستای تحقق حقوق شهروندی است.
تسهیل‌گری در رفع مشکلات محله
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همین زمینه، از تلاش‌های اهالی محله و پایگاه بسیج و امام جماعت محله برای راه‌اندازی این محله اسلامی تقدیر کرده و هدف از تشکیل این دفتر را تسهیل‌گری در رفع مشکلات محله و مشارکت مردم در رسیدن به حقوق محله‌ای خود عنوان می‌کند.
سردار حمید دامغانی توجه به مشارکت همه اهالی محله برای برطرف کردن مشکلات و مطالبه‌گری از مسؤولان خواستار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها