روابط عمومی بسیج ادارات استان سمنان خبر داد

برگزاری مراسم تجلیل از مدیران کل بسیجی و فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج دستگاه های اجرایی

مراسم تجلیل از مدیران کل بسیجی و فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج دستگاه های اجرایی استان سمنان با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان، خجسته پور معاون امنیتی سیاسی استانداری سمنان، اسلامی راد مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری ، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و و کارمندان استان و ولی شعانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل در سالن یادگار امام استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۲۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

 به گزارش خبرنگار سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان، مراسم تجلیل از مدیران کل بسیجی و فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج دستگاه های اجرایی استان سمنان با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان، خجسته پور معاون امنیتی سیاسی استانداری سمنان، اسلامی راد مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری ، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و و کارمندان استان و ولی شعانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل در سالن یادگار امام استانداری برگزار شد.
در این مراسم سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان سمنان ضمن تبریک به مناسبت 5 آذر ماه روز بسیج مستضعفین گفت: به مناسبت هفته بسیج ، سازمان بسیج مستضعفین و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در کشور نموده است و که این پروژه ها بسیار از مشکلات مردم در مناطق محروم را مرتفع می نماید.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان سمنان همچنین در خصوص ویژگی های بسیج یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله الامام خامنه ای(مدظله) بسیج مظهر اقتدار ملی و نمایشگاهی از صفا، اخلاص و بصیرت و مجاهدت است. در دفاع از کشور و خدمات آن در مقایس کشوری و جهانی و ایجاد فضایی معنوی نام بسیج می درخشد.پ
وی افزود: ایمان, عزم و اعتماد به نفس از پایه های اصلی و گره گشای بسیاری از مشکلات ماست که همه در بسیج وجود دارد. بسیج یک ثروت خدادادی است. دشمنان این نظام و انقلاب به فکر نابودی و بی اثر کردن بسیج هستند که ما باید نسبت به کید آنان برنامه ریزی داشته باشیم.
حمید دامغانی همچنین در خصوص اقدام سپاه استان سمنان در هفته بسیج نیز عنوان کرد: هفته بسیج امسال با توجه به شرایط حاکم نسبت به سال های گذشته متفاوت تر بوده است. امسال مجموعه سپاه استان سمنان بیش از 4000 هزار برنامه را تدوین و با استفاده از فضای مجازی تمام این برنامه ها را اجرا نموده است. حتی با توجه به نوآوری بسیجیان امسال یادواره های شهدا و حتی دیدار از خانواده شهدا به صورت مجازی برگزار گردیده است.
وی در ادامه افزود: در این هفته بیش از 200 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بین خانواده های محروم و نیازمند توزیع گردیده است. همچنین با کمک خیرین بسیجی بیش از 400 تبلت در اختیار خانواده های نیازمند در جهت تحصیل دانش آموزان قرار گرفته است که این ها نمونه ای از فعالیت عزیزان بسیجی در هفته بسیج می باشد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان سمنان از اعلام امضا تفاهم سازمان بسیج با وزارت بهداشت نیز خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تا به امروز عزیزان بسیجی از هیچ کمکی دریغ نکرده و در حد توان در صف اول مبارزه با این ویروس منحوس قرار داشته اند. با توجه به امضای تفاهم بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت در حوزه پیشگیر و سلامت اقدامات خوبی در راستای خدمت رسانی به مردم انجام داده خواهد شد. البته استان سمنان از لحاظ همدلی بین مسئولین کشوری و لشکری در بین استان های کشور سرآمد بوده و این اتحاد و همدلی به خوبی در بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله که خدمات ارزنده ای نیز به مردم آسیب دیده داده شد مشهود بود.
در ادامه این نشست علیرضا آشناگر استاندار سمنان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و روز بسیج مستضعفین گفت: این روز را به تمام بسیجیان و تمام کسانی که تفکر بسیجی داشته تبریک عرض می نمایم و امیدواریم که خداوند قدری از روحیات بسیجی را نیز به ما مدیران بدهد تا بتوانیم از آرمان های این نظام و انقلاب حراست کنیم.
وی ادامه داد: زیباترین جملات و صفات را امام راحل در خصوص بسیج به کار برده اند. یکی از زیباترین آن جملات جمله بسیج مدرسه عشق است. بسیج نسلی تربیت کرد بی ادعا و بی توقع. بسیج کار خدمتگذاری به مردم را از همان ابتدای تاسیس آغاز کرد، آغاز آن نیز همن همان زنگ جنگ 8 سال دفاع مقدس بود که بدون تردید یکی از عامل های پیروزی ما در دوران بسیج همان بسیج بوده است.
آشناگر در خصوص فعالیت بسیج در عرصه های مختلفی در کشور نیز عنوان کرد: شما دقت کنید، هر گاه از دست آوردهای علمی، فرهنگی، نظامی و صنعتی جوانان بسیجی در کشور صحبتی به میان می آید و یا رونمایی می گردد ملت ایران به وجد می آید و همه این ها از برکات نظام و انقلاب است. بسیج در این برهه نیز در حال نقش آفرینی است.
وی ادامه داد: بسیج از ابتدای آغاز مبارزه با کرونا پا به پای دولت و مسئولین علوم پزشکی ایستاده است. البته لازم به ذکر است بسیج تنها در راه مبارزه با کرونا قرار ندارد بلکه در امر پیشگیری و حتی پیگیری واکسن کرونا در مجموعه های مختلف علمی در حال ایفای نقش می باشد.
استاندار سمنان همچنین با تقدیر از فعالیت مجموعه های بسیج نیز خاطر نشان ساخت: ما هیچگاه زحمات و تلاش های برادران بسیجی در مواقع مختلف
را فراموش نخواهیم کرد. یادمان نرفته بسیج استان در سال گذشته در استان های کشور در برطرف کردن مشکلات مردم حادثه دیده از خرابی های سیل و زلزله به خوبی ایفای نقش نمود و مردم منطقه از این خدمات رسانی ها به رضایت کامل را داشتند و این تنها نمونه ای از خدمات دوستان بسیجی ما در سپاه استان سمنان می باشد.
آشناگر همچنین در خصوص شرایط سخت اقتصادی نیز یادآور شد: ما در حال حاضر در بدترین شرایط اقتصادی به سر میبریم و ملت ما به مانند همیشه در حال مقاومت کردن بوده و این موضوع ستودنی است. کشور های زور گو و قلدر بدترین تحریم ها را علیه کشور ما به کار برده اند تا ملت مارا به زانو در بیاورند و ملت را نام امید کنند ولی مردم ما به خوبی ایستادگی کرده اند. شما دقت کنید در حال حاضر آنچه از بین رفت تفکر ترامپی و قلدرگرایی آمریکا بود و آنچه تاثیرگذار بود مقاومت ملت ایران بوده است و این موضوع نشان داد که زورگویی و قلدر گرایی آمریکا دیگر جایگاهیی ندارد و آمریکا باید بفهمد که باید برای ملت ها احترام قائل شود و ما نیز باید باور داشته باشیم که می توانیم تحریم ها را کم اثر و بی اثر کنیم.
در ادامه این دیدار اسلامی راد فرمانده پایگاه مالک اشتر مدیران کل استانداری سمنان و مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری سمنان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: به حمدالله اقدامات خوب و مفیدی در هفته بسیج به خانواده های محروم و نیازمند و بسیاری از آحاد جامعه صورت گرفته استکه این اقدامات جای تقدیر و تشکر دارد.
فرمانده پایگاه مالک اشتر مدیران کل استانداری سمنان همچنین بسیج را یادگار امام راحل دانست و افزود: در حال حاضر بسیج در بسیاری از کشور های منطقه به عنوان یک الگو استفاده می گردد. در بحث داعش و مبارزه با داعش، نجات دهنده بسیاری از کشور های منطقه همین تشکیل بسیج بود. داشتن تفکر بسیجی که همان روحیه جهادی، تلاش ، مبارزه و کار و بسیاری دیگر از موضوعات است به راحتی می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف نماید.
اسلامی راد در ادامه بسیج را نجات دهنده بسیاری از مشکلات دانست و افزود: در کشور ما بسیج یک نجات دهنده در شرایط بحرانی و سخت است. بسیج هر کجا ورود پیدا کرده است کار به نحو احسن انجام شده است و مشکلات برطرف گردیده است.شما دقت کنید هر کجا که کار به نحو موثری انجام می شود می گویند کار بسیجی وار پیش رفته است که این نمونه ای از روحیه بسیجی است.
در انتهای این دیدار به چند تن از مدیران کل بسیجی و فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج دستگاه های اجرایی استان سمنان که در ارزیابی های صورت گرفته توسط تیم بازرسی مجموعه بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان نمره بالاتری را کسب کرده بودند لوح تقدیری اعطا گردید.

ارسال نظرات