مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه استان البرز:

پنج مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط دانشجویان بسیجی اجرا می شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه استان البرز با بیان اینکه باشیوع کرونا تاکنون7مرحله رزمایش برای تهیه وتوزیع کمک های مومنانه توسط این سازمان اجرا شده است، گفت:پنج مرحله دیگر کمک مومنانه تا پایان سال اجرا می شود.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۴۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار جعفر فلاح نژاد افزود: بسیج دانشجویی استان البرز از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۲۰ هزار بسته معیشتی و ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرده است.

پنج مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط دانشجویان بسیجی اجرا می شود

وی گفت: دانشجویان بسیجی البرز در این مدت بیش از ۴۰۰ هزار عدد ماسک تولید و در مناطق ۱۹ گانه محروم استان توزیع کردند.

وی بیان داشت : همچنین دانشجویان جهادگر این استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون توانستند، بیش از ۶۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ را شناسایی و برای درمان معرفی کنند.

پاسدار فلاح نژاد افزود: اکنون نیز دانشجویان جهادگر بسیجی در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خانه به خانه در محلات استان برای بالا بردن سواد بهداشتی مردم، توزیع بروشور و ماسک فعالیت می کنند، ضمن آن که به شناسایی بیماران و معرفی آنان به مراکز درمانی می پردازند.

وی با بیان اینکه ۲۰ گروه محله محور در البرز فعال هستند، گفت: دانشجویان بسیجی پس از شناسایی این بیماران با اورژانس برای انتقال آنان به بیمارستان ها هماهنگی می کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه البرز بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات این گروه ها  کمک به خانواده های نیازمند و دارای بیمار است که ضمن تامین مایحتاج آنان، بیماران را به مراکز درمانی معرفی تا تحت درمان قرار گیرند.

 وی افزود: ۲ گروه جهادی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی البرز به کارکنان درمان برای انجام کارهای خدماتی کمک کرده و ۲ گروه دیگر نیز اقدام به تهیه آبمیوه برای بیماران کووید ۱۹ می کنند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا، قشرهای مختلف و تشکل های مردم نهاد به ویژه بسیجیان برای مقابله با این ویروس و کمک به مردم و بیماران در استان البرز وارد میدان شدند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها