خبرهای داغ:
بیانیه مجمع جهادگران خراسان جنوبی:

فخری زاده، فخری در صنعت دفاعی و مبارزه با ویروس کرونا/ اشد مجازات آمران و عاملان ترور را خواستاریم

ما جهادگران از تمامی حوزه‌های امنیتی، نیروهای مسلح و مسئولین جمهوری اسلامی خواهان شناسایی طراحان،عاملان و حامیان این جنایت بزرگ هستیم و اشد مجازات برای تمامی آنها را خواستاریم.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۷۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجمع جهادگران استان  با صدور بیانیه ای شهادت فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان را به رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و مردم شریف ایران تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيه فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند(و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب – آیه ۲۳)


شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای را به مقام عظمای ولایت، حکیم دل به خدا سپرده حضرت آیه الله خامنه ای (حفظه الله) و همه آزادگان جهان، ملت شریف ایران و رزمندگان و رزم آوران مقاومت و جهادگران تسلیت و تعزیت عرض می کنیم .


حضرت امام خمینی ره فرمودند: این انقلاب باید زنده بماند،این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندن به این خون ها است،بریزید خونها را نهضت دوام پیدا می کند،بکشید ما را،ملت مابیدارتر می شود، ما از مرگ نمیترسیم و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.


مقام معظم رهبری (حفظه الله) بعد شهادت سردار سلیمانی فرمودند: بحث انتقام بحث دیگری است، سیلی به آنها زده شد اما در مقام مقابله، این اقدامات نظامی به این شکل کفایت نمی کند بلکه باید حضور فسادبرانگیز امریکا در منطقه تمام شود.


بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده و غرور انگیز آن شهید ارجمند در حوزه صنعت دفاعی و همچنین عرصه مقابله با ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار خواهد شد.


ما جهادگران استان خراسان جنوبی اعلام میکنیم تا آخرین قطره خون،پای ولایت و آرمان های رهبرمان و آزادگی ملتمان ایستاده ایم و برای انتقام سخت از دشمنان انقلاب در همه عرصه ها آماده ایم و تا بثمر رساندن اهداف انقلاب از پا نمی نشینیم باکی از مرگ نداریم
همچنین ما جهادگران از تمامی حوزه‌های امنیتی، نیروهای مسلح و مسئولین جمهوری اسلامی خواهان شناسایی طراحان،عاملان و حامیان این جنایت بزرگ هستیم و اشد مجازات برای تمامی آنها را خواستاریم.


مجمع جهادگران استان خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها