اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان فارسان

جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی با محوریت همگامی بسیجیان با کادر درمان در مدیریت و کنترل کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۹۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه تفاهم نامه و توجیهی بسیجیان شهرستان فارسان با مسئولان شبکه بهداشت شهرستان به منظور هماهنگی جهت اجرای طرح شهید سلیمانی با محوریت،  همگامی بسیجیان با کادر درمان  در مدیریت و کنترل کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور برگزار شد.

بسیجیان شهرستان فارسان تا کنون با اجرای طرح هایی نظیر تهیه و توزیع ماسک رایگان بین مردم و یا کمک به ضدعفونی و پاکسازی مناطق پر رفت و آمد و یا توزیع مواد ضدعفونی کننده بین مردم دوشادوش کادر درمانی در مسیر کنترل و مهار ویروس منحوس کرونا گام بر می داشتند اما مسئولان امر با توجه به موفقیت و توانمندی بسیجیان برآن شدند تا از این توانایی های بسیج بیشتر استفاده کنند, لذا طرح شهید سلیمانی کلید خورد.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در این خصوص به خبرنگار افتخاری بسیج گفت: تا کنون بسیجیان با اقداماتی که ذکر شد به جنگ ویروس کرونا می رفتند اما در طرح شهید سلیمانی، اقدامات مهار شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت هوشمند و هدفدار با محوریت محلات اجرایی می شود.

یزدانی افزود: در ادامه این طرح اقلام و بسته های کمک مؤمنانه شامل مواد غذایی و بهداشتی و خدماتی با همت بسیج محلات  جمع آوری و  بین خانواده های مبتلا به کرونا و آسیب دیده تحویل داده می شود تا این افراد مجبور نباشند که به بیرون از خانه بیایند و قرنطینه به صورت کامل اجرا گردد.

وی گفت: این طرح شبکه بهداشت به عنوان یک مرجع در شناسایی افراد مبتلا به کرونا به سپاه و بسیج کمک خواهد کرد و این اقلام و کمک های مومنانه به این افراد تعلق خواهد گرفت تا در خانه بمانند و از شیوع بیشتر ویروس و آلودگی سایر افراد جلوگیری شود.

 

ارسال نظرات