رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه در پی ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و فناوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۲۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مریم آشور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه در پی ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و فناوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﴿ آل عمران 169﴾

( ای پیامبر ) هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏ اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند.

 

بار دیگر دستهای پلید و ناتوان دشمنان انقلاب اسلامی به خون پاک جهادگر دیگری در عرصه علم و دانش و ایمان، دانشمند فرزانه و فرهیخته دکتر محسن فخری زاده آلوده شد.

شهادت مظلومانه و آسمانی شدن این سردار توانمند و آگاه و بصیر و مخلص کشورمان را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر ( ع ) و مقام معظم رهبری و خانواده معزز آن شهید وارسته ، تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

جامعه فرهنگیان، نفرت و انزجار خود را از عاملان و آمران کوته فکر و سست اراده این ترور خصمانه که نشانه عجز و ناتوانی دشمنان انقلاب و اسلام مبین است اعلام می نمایند.

بار دیگر با خون شهیدان هم عهد و پیمان می شویم تا در همیشه تاریخ در تربیت فرزندانی بصیر ، علیم ، فهیم ، و ولایتمدار همچون شهید فخری زاده ها ، روز و شب نشناسیم.

امید که فرزندان انقلاب اسلامی ، انتقام سختی از طراحان و عاملان این جنایت سنگین گرفته و بار دیگر در کارنامه خود بهترین ها را ثبت نمایند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها