خبرهای داغ:
در راستای محکوم نمودن توهین رئیس سازمان محیط زیستکشور به ساحت معمار کبیر انقلاب صادر شد:

بیانیه اعضای مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان قزوین

بیانیه اعضای مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان قزوین در راستای محکوم نمودن توهین رئیس سازمان محیط زیست کشور به ساحت معمار کبیر انقلاب بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۳۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اعضای مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان قزوین در راستای محکوم نمودن توهین رئیس سازمان محیط زیست کشور به ساحت معمار کبیر انقلاب بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
صلوات و سلام خدا بر شاهد شهيدان و امام مجاهدان و اسوه و مقتداي صالحان و رفعت بخش كلمه پيامبران ، حضرت امام خميني قدس الله سره و اعلي الله كلمه كه آتش خشم مستضعفان را بر هيمه فسق و فساد و كفر و الحاد و ظلم و استكبار جهاني افكند و اركان سلطة مستكبران را متزلزل ساخت .

حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)- اول مهر 1368

انقلاب اسلامی ایران در دل خود نمود بارزی از تجلی عشق، ایمان، اسلام، ایثار و مقاومت بود که به رهبری امام (ره) برای رهایی مردم از سلطه‌گری‌های بیگانگان ایجاد شد تا علاوه بر کوتاه کردن دست غرب و دشمنان کوته فکر اسبابی برای تجلی ملت ایران باشد.

این انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) نه تنها برای کشورما بلکه برای یک جهان الگوی بارز یک جریان اسلامی بود که در مسیر حمایت از مستضعفین تمام جهان و مبارزه استکبار تشکیل شد.

اگر چه ما به عنوان قشر دانش‌اموز شاهد این تجلی نور در سال ۵۷ نبودیم اما از آوازه‌ی تاریخ به خوبی می‌فهمیم که این انقلاب در دل خود باوری جزء اسلام ناب خواهی را در بر نداشت و این انقلاب به یقین توسط کسی انجام شده که سرشت او از اسلام ناب محمدی صل الله علیه وآله نشات گرفته و اسلام محوری در بیان و عمل او نیز نهفته بوده است.

اینکه امروز رئیس سازمان محیط زیست کشور به خود اجازه می‌دهد همزبان با دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب، از لفظ ناپسند"فرزند ناخلف" برای کسی که مبلغ اسلام بوده استفاده کند، نشان می‌دهد که این مسئول خود بویی از اسلام شناسی نبرده و در مکتب ولایت پرورش نیفتاده‌است.

به طور حتم ملت ایران نمی‌تواند پذیرای مسئولی باشد که چنین ضعف بزرگی در مقابل دشمن از خود نشان داده و در مسیر انحراف قرار گرفته‌است چرا که در مکتب اسلام آنچه که عیان و نهان است پاسداری از حق و حقانیت است و پذیرش چنین مسئولی حاکی از حمایت باطل در داخل کشور است.

لازم است اعضای دولت به ویژه نیروهای متعهد انقلابی در قوه‌ی قضائیه و مسئولین مربوطه هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای محکوم نمودن این مسئول را اجرایی کرده و در انتخاب مسئولین انقلابی با حمایت مردم دقت عمل بیشتری داشته باشند.

عذرخواهی ساده در قبال چنین توهین عظیمی نه تنها به یک شخص بلکه به انتخاب یک ملت بوده و لازم است حکم دستگاه قضایی تمام و کمال برای سودجویان داخلی اجرا شود.

امروز اعضای مجمع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی ضمن محکوم داشتن اقدام رئیس سازمان محیط زیست، در قبال این توهین نابخشودنی اعلام می‌دارد که تمام تلاش خود را در راستای مطالبه گری از نهادهای مدیریتی کشور و استفاده از ظرفیت نیروهای متعهد انقلابی، به اجرا گذشته و در مسیر اسلام برای رسیدن به حیات طیبه و تمدن اسلامی که منتهی به ظهور است از هیچ تلاشی فروگزار نخواهد بود.
سایه رهبر معظم انقلاب مستدام باد

اعضای مجامع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین
_زهرا ابراهیمی رئیس مجمع فاطمی به نمایندگی از اعضای مجمع فاطمی
_حسین ابراهیمی رئیس مجمع علوی به نمایندگی از اعضای مجمع علوی

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار