خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

امروز برخی ها در داخل از انتقام سخت واهمه دارند

شورای هماهنگی اداره تبلیغات آذربایجان شرقی گفت: زمانی به مسئولین هشدار میدادیم که نام و اطلاعات دانشمندان هسته ای به دست بازرسان آژانس اتمی نرسد نگران این روزها بودیم عده ای در داخل از انتقام سخت واهمه دارند.
کد خبر: ۹۲۹۹۶۰۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رسول برگی در تجمع دانشجویان و طلاب بسیجی شرکت کننده در محکومیت ترور شهید فخری زاده افزود: رهبر انقلاب خط بطلانی کشیدند بر جریان هایی که به دنبال حذف نام دانشمند هسته ای از مقابل نام این شهید بزرگوار بودند.
وی ادامه داد: بدون شک در پشت صحنه ماجرای ترور شهید فخری زاده دولت ها و اشخاص زیادی هستند که انتظار ما این است از مسئولان که مطابق فرمایش رهبری آمران و عاملان این ماجرا هرچه زودتر شناسایی و به سزای عملشان رسانده شود.
حجت الاسلام برگی اضافه کرد: زمانی که ما به مسئولان هشدار می دادیم که نام و اطلاعات دانشمندان هسته ای این کشور به دست بازرسان آژانس اتمی نرسد نگران این روزها بودیم و متاسفانه امروز نیز عده ای در داخل ترس از آوردن نام آمریکا و انتقام سخت را دارند.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: مسئولان ما منتظر جوبایدن و رفتار امریکایی ها نباشند،چرا که همین دیپلماسی نرم به اعتقاد امروز ما را با این جنایات و گستاخی ایادی استکبار مواجه کرده است.
حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به اوضاع و شرایط اقتصادی امروز جامعه گفت: مردم ما در بدترین شرایط اقتصادی نیز باز هم وفادار به این انقلاب بوده و نگران جان فخری زاده های این مملکت هستند

امروز برخی ها در داخل از انتقام سخت واهمه دارند

در این تجمع مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند ضمن بیان مواضع بسیج دانشجویی بیان کرد: پیام مهم این تجمع در مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه خطاب به مسئولان امر است تا دیپلماسی مقاومت را همانند سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی سرلوحه کار خود قرار دهند تا جمهوری اسلامی دیگر شاهد چنین جنایاتی ان هم در خاک خود نباشد

در پایان بیانیه ای از طرف بسیج دانشجویی استان قرائت و حاضرین با شعارهای خود ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم نمودند

ارسال نظرات