فرمانده ناحیه مرکزی یزد با صدور بیانیه ای، جنایت رژیم غاصب اسرائیل وهم پیمانانش در به شهادت رساندن عالم مؤمن ومظلوم، دانشمند بزرگ هسته‌ای ایران اسلامی، شهید والامقام محسن فخری زاده را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۶۲۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه مرکزی یزد با صدور بیانیه ای، جنایت رژیم غاصب اسرائیل در به شهادت رساندن عالم مؤمن ومظلوم، دانشمند بزرگ هسته‌ای ایران اسلامی، شهید والامقام محسن فخری زاده را محکوم کرد.

در این بیانیه جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن دانشمند بزرگ هسته‌ای ایران اسلامی، شهید والامقام محسن فخری زاده به شدت محکوم و تصریح شده است: اکنون زمان آن فرارسیده که دنیا در قبال این جنایت و دیگر جنایات این رژیم منحوس وغاصب احساس مسئولیت کرده و پاسخی مناسب به آن بدهد؛ راه شهید فخری زاده با تمام قوت ادامه دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: یقیناً، تبعات این اقدام ددمنشانه، به سرعت گریبان سیاستمداران این رژیم را خواهد گرفت.

سرهنگ جوکاردر پایان بیانیه خود باتبریک و تسلیت شهادت شهید والامقام محسن فخری زاده به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی آورده است: بدون تردید شهادت این دانشمند هسته ای، وحدت امت اسلامی را بیش از پیش تقویت و زمینه سقوط و فروپاشی پایه‌های این رژیم تروریست پرور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.
ارسال نظرات