فرمانده حوزه بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران:
فرمانده حوزه بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف مجتمع سیمان تهران از بسیجیان نمونه و متخصصان راه اندازی خط ششم کارخانه قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۶۷۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

به گزارش سپاه سید الشهدا خبر گزاری بسیج، سرهنگ علمدار  فرمانده حوزه بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران به همراه بقائیان فرمانده بسیج کارگری شهرستان ری و هیات همراه از بخش های مختلف مجتمع سیمان تهران بازدید کردند. در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تاسیس بسیج مستضعفان در محل مجتمع سیمان تهران برگزار شد، سرهنگ علمدار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بیش از ده سال شعار سال را با عنوان های اقتصاد و تولید نامگذاری کرده اند، اظهار داشت: ایشان از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی انتظار دارند که برای مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان به توان داخلی خود تکیه کنند و به جای توجه به بیرون از توانمندی های جوانان و متخصصان کشور استفاده کنند.

وی با تشریح خصوصیت های بسیج، اظهار داشت: یکی از شاخصه های تفکر بسیجی اخلاص ، ایثار و فداکاری است. همچنین، بصیرت و زمان شناسی از دیگر مولفه های بسیجیان است که از صدر اسلام تا کنون در دوران حکومت ائمه و پیامبر نیز نقش بصیرت در مقابله با مشکلات و شناخت زمان و مکان مهم بوده است.

علمدار اظهار داشت: نگاه به غرب در برخی از مسئولان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و از  زمان امام رحمه الله علیه نیز وجود داشت و ایشان اظهار می کردند که مشکل اساسی نظام، غرب پرستی برخی آقایان است . ایشان می فرمودند که ما از شر اجانب و غرب راحت شدیم اما از شر تربیت شدگان آنان خلاص نخواهیم شد. در پایان این مراسم، از مهندس حسینی مدیرعامل و بسیجیان نمونه و متخصصان مجتمع سیمان تهران که در راه اندازی خط ششم کارخانه تلاش کردند، با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

 

ارسال نظرات