خبرهای داغ:

نشست استاندار قم با سازمان بسیج ادارات استان

استاندار قم در نشست هم اندیشی با فرماندهان و اعضای بسیج ادارات استان قم طی سخنانی صیانت از سرمایه های انسانی را بسیار مهم دانست.
کد خبر: ۹۲۹۹۶۷۷
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷

نشست استاندار قم با سازمان بسیج ادارات استان

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست هم اندیشی با فرماندهان و اعضای بسیج ادارات استان قم طی سخنانی صیانت از سرمایه‌های انسانی را بسیار مهم دانست و گفت: بسیج ادارات در راستای آگاهی بخشی و هدایت کارکنان نقش مهمی میتواند ایفا کند.

سرمست با بیان اینکه اعضای بسیج ادارات امین مدیران اجرایی هستند خاطرنشان کرد: برای اصلاح امور نیازمند اعتماد متقابل مدیران و کادر بسیج هستیم که خوشبختانه مدیران اجرایی نیز خود از افراد وابسته به انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدا هستند.

وی تشکیل کارگروه اندیشه ورز توسط بسیج ادارات استان را رویکردی مثبت دانست و گفت: آسیب شناسی مشکلات دستگاه‌های اجرایی از اهداف این کارگروه بوده که امیدواریم منجر به اصلاح فرایند‌ها شود.

سرمست بیان کرد: اعضای کارگروه اندیشه ورز باید در جلسات کارشناسی، به دنبال راهکار عملیاتی برای حل مسائل مهم استان باشند.

استاندار قم همچنین برجسته سازی کار‌های مثبت و خدمات مدیران اجرایی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: دشمنان به دنبال آسیب زدن به نظام اداری از طریق برجسته سازی فساد در سیستم اداری هستند؛ در حالی که در صحنه‌ی عمل دیده می‌شود که اینطور نیست و بایستی با این تلاش دشمنان مقابله شود.

وی اعتماد عمومی را سرمایه نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: پشتوانه‌ی حضور مردم و سرمایه‌های انسانی موجب شده تا بتوانیم از برهه‌های سخت انقلاب اسلامی همچون جنگ تحمیلی با موفقیت عبور کنیم.

سرمست همچنین بازآفرینی ارزش‌های انقلاب اسلامی را از رسالت‌های بسیج دانست و بیان کرد: بایستی برای جذب جوانان و انتقال ارزش‌های نظام به ایشان تلاش شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت بسیج برای مقابله با کرونا گفت: این مساله نشان دهنده‌ی این است که هر جا پیشرفتی داشته ایم نتیجه‌ی فرهنگ جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی است.

سرمست جهش تولید را از دیگر سیاست‌های نظام و دولت در شرایط تحریم دانست و خاطرنشان کرد: اعضای بسیج ادارات باید با همان روحیه‌ی اوایل انقلاب مسئولان را در تحقق این مهم یاری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات