خبرهای داغ:
میز خدمت جهادی توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان با حضور مدیران وکارمندان بسیجی و مدیران بسیجی محلات قم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۹۹۶۸۷
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

میز خدمت سازمان بسیج ادارات استان قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، میز خدمت جهادی توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان با حضور مدیران وکارمندان بسیجی و مدیران بسیجی محلات قم برگزار گردید.

حسنپور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم فلسفه برگزاری این برنامه را افزایش روحیه خدمت به، ولی نعمتان انقلاب و نهایتا رضایتمندی مردم شریف قم از دستگاه‌های اجرایی استان دانست.

وی افزود: در طرح برگزاری میز خدمت جهادی مدیران بسیجی محلات که نمایندگان مردم تحت منطقه مسکونی خود هستند بدون واسطه مشکلات مردم را بازگو و بدون واسطه و تشریفات معمول اداری جوابیه و راهنمایی‌ها لازم را دریافت کنند. همه هم و غم ما افزایش رضایتمندی، کارایی از سیستم ادارات و نهایتا رضایتمندی از نظام اسلامی و خشنودی حضرت آقا می‌باشد.
حسن پور، حضور بسیج در تمام عرصه‌های مختلف و مهمی که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز دارد را نشان‌دهنده حرکت‌های جهادی متعدد و بیشمار این قشر عظیم و لشکر الهی دانست.

سرهنگ حسن پور گفت: شجره طیبه بسیج در کشور ما سازمانی با ویژگی‌های مبتنی بر آموزه‌های تشیع و اسلام ناب، حضورفعالانه در تمام عرصه ها، فراگیر بودن، پویایی و شادابی، انعطاف‌پذیری است.

 مسئول بسیج ادارات بیان کرد: شجره طیبه بسیج به دنبال کمک‌رسانی و خدمت‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف است؛ امروز افتخار می‌کنیم با حضور کارمندان بسیجی در ادارات درجهت کاهش دغدغه‌های مردم گام‌های موثری برداریم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات