سرهنگ خلجی گفت:در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و در طی چندین عملیات جداگانه 8 نفر از اراذل و اوباشی که در این درگیری ها حضور داشتند، دستگیر و تعدادی سلاح گرم و سرد از آنان کشف شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۱۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: اوباشی که با درگیری دسته جمعی در خیابان راهزان و شهرک توحید شهرستان اراک، باعث ایجاد بی نظمی و نارضایتی عمومی شده بودند، در عملیات مقتدرانه ماموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند.


 در چند هفته قبل با اعلام گزارش از چند نوبت درگیری بین چند جوان در خیابان راهزان و شهرک توحید اراک و اعلام نارضایتی اهالی از شرارت ها و مزاحمت های این افراد، بلافاصله بررسی تخصصی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.


وی افزود: در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و در طی چندین عملیات جداگانه 8 نفر از اراذل و اوباشی که در این درگیری ها حضور داشتند، دستگیر و تعدادی سلاح گرم و سرد از آنان کشف شد.


این مقام انتظامی با بیان برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضاء با مخلان نظم و آرامش عمومی بیان داشت: تمامی دستگیری شدگان در این عملیات های با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات