خبرهای داغ:
در پی تحریف انقلاب و اهانت به حضرت امام خمینی(ره):
بیانیه سازمان بسیج اساتید استان قزوین در پی تحریف انقلاب و اهانت به حضرت امام(ره) توسط یکی از معاونین رئیس جمهور صادر گردید.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۲۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین بیانیه سازمان بسیج اساتید استان قزوین در پی تحریف انقلاب و اهانت به حضرت امام (ره) توسط یکی از معاونین رئیس جمهور صادر گردید که متن آن به شرح ذیل می‌باشد:


یا مقلب القلوب
«مِنَ الَّذینَ هادُوا یُحَرِّفُونَ الْکَلِمَ عَنْ مَواضِعِهِ وَ یَقُولُونَ سَمِعْنا وَ عَصَیْنا وَ اسْمَعْ غَیْرَ مُسْمَعٍ وَ راعِنا لَیًّا بِأَلْسِنَتِهِمْ وَ طَعْناً فِی الدِّینِ وَ لَوْ أَنَّهُمْ قالُوا سَمِعْنا وَ أَطَعْنا وَ اسْمَعْ وَ انْظُرْنا لَکانَ خَیْراً لَهُمْ وَ أَقْوَمَ وَ لکِنْ لَعَنَهُمُ اللهُ بِکُفْرِهِمْ فَلا یُؤْمِنُونَ إِلاَّ قَلیلاً» (سوره نسا: ۴۶)


بی¬گمان انقلاب اسلامی ایران طلیعه بازاندیشی در هویت ایرانی- اسلامی و گشودن افقی تازه در سپهر سیاسی جهان معاصر است که با مجاهدت¬¬های خستگی ناپذیر و هدایتگری امام راحل عظیم الشأن و مردم انقلابی و مؤمن ایران برای دست¬یابی به کشوری آباد، مستقل و خداگونه و در مسیر تحقق وعده¬های حق برای ظهور حجت خدا حضرت ولیعصر (عج) به ثمر نشست. امروزه برماست که از این شجرة طیبة انقلاب پاسداری نماییم؛ شجره¬ای که با نظام¬بندی مدبرانه حضرت امام و امام خامنه¬ای عزیز و تلاش هزاران مدیر خدوم انقلابی و متفکران بنام و مومن دانشگاهی و حوزوی و سخت¬کوشی جوانان پرتوان ایرانی و ایثار و استقامت ملی به بار نشسته و با خون ده¬ها هزار جوان سرافراز این سرزمین آبیاری گشته و به مثابة خاری در دیدگان دشمنان و پناهگاهی ایمن برای دوستداران خود گشته است. اکنون که ایران عزیز با همت جوانان مومن و مردمان صبور و ایثارگرش- با وجود همه سنگ¬اندازی¬ها، خیانت¬ها و دشمنی¬ها- چشم به گشودن افق¬هایی دوردست دارد و در گسترة نگاه وسیع پیش رو، در پی تمدن¬سازی و احیای مجد و عظمت ملی و اسلامی است، بیش از گذشته به خودآگاهی و بصیرت خواص نیازمند است؛ اما دریغ و صد افسوس که انقلاب اسلامی با وجود صدمات فراوان دشمنان بیگانه- از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم¬های ظالمانه و ترور بهترین و اثرگذارترین نیرو‌های خدوم مردمی چونان شهید بهشتی، شهید رجایی و شهید باهنر و شهدای ترور اخیر، چون شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری¬زاده و شهدای عرصة علم و فناوری و... - مظلومانه بیشتر از درون و از خودی¬های بی¬خودی جفا می¬بیند.

تحریف خط روشن و مقدس امام خمینی (ره) از سوی برخی از مدیران –که خود بهره¬ها از سفره انقلاب برده¬اند و می¬برند؛ اما ناسپاسانه بجای استفاده از فرصت خدمت به مردم خویش و پاسخگویی به دستاورد‌های مدیریتی خود و کیفیت زندگی مدیرانه، بنای توهین و تحقیر در پیش گرفته¬اند- رمز خیانت و استراتژی مرموزی است که تنها می¬توان آن را بازی در «پازل فشار حداکثری و فروپاشی از درون» استکبار جهانی تفسیر و تعبیر کرد.
بسیج اساتید دانشگاه¬های استان قزوین بنا بر رسالت انقلابی و مردمی خویش معتقد است حال که مردم ایران با همه توفیقات در میدان جهاد اصغر و جهاد علمی، در جبهة دیگری، چون جنگ اقتصادی و فرهنگی درگیر است، طراحی شبه¬ناک و تحریف آشکار خط امام و رهبری خیانت و گناهی نابخشودنی است. از این رو، از قوه قضائیة مقتدر نظام، برخورد جدی با این جریان مرموز و قطع پروژة نفوذ را خواستار است. امید است نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با قید فوریت، با درافکندن طرحی تازه برای ساختار مدیریتی کشور مجوز قانونی پالایش دستگاه¬های انقلابی از نیرو‌های ناتوان، خائن و ریاپیشه را مهیا سازند و با طرح پاسخگو کردن مدیران، سازِکار بررسی و محاسبه همه¬جانبه فعالیت مدیران را پس از برکناری یا کنار رفتن از مسئولیت ایجاد نمایند.
«و بَشِّرْ عِبَادِ الَّذِینَ یسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیتَّبِعُونَ أَحْسَنَه»

۱۰۰۴/پ ۴۰/
ارسال نظرات
پر بیننده ها