خبرهای داغ:

هدف سپاه حل مشکلات مردم است

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به تلاش های سپاه در حل مشکلات مردم گفت: هدف سپاه حل مشکلات مردم است.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۴۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان با اشاره به ترور دانشمند هسته ای دکتر فخری زاده گفت: این ترور باید برای مسئولین و مردم ما درس باشد و بدانید این وقایع تاثیری بر سرعت رسیدن ما به اهداف انقلاب ندارد.

وی افزود: هدف ما در سپاه بسیج تمام ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم در سطح استان و کشور است .

سردار دامغانی با اشاره به زحمات بسیجیان در ایام شیوع کرونا در سطح استان گفت: حدود 700 هزار متر پارچه مرغوب جهت تولید ماسک خریداری و به قیمت دولتی به کارخانجات تولید ماسک استان داده شد.

او ادامه داد: برگزاری میز خدمت مجازی با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، توزیع بیش از 200 هزار بسته معیشتی و بیش از 200 سری جهیزیه در بین نیازمندان از کارهای دیگری بود که در ایام کرونا در سطح استان انجام شد.

جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان در این دیدار گفت: امروز کشور ما در جنگ اقتصادی قرار دارد و لذا باید قوانین دست و پا گیر حوزه تولید و اشتغال رفع شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با سختی به دست مردم رسیده و باید مسئولین همچنان که در بین مردم همبستگی وجود دارد در بین مسئولین هم وجود داشته باشد تا مشکلات مردم هرچه زودتر حل شود.

جمعه ای تصریح کرد: نگاه ما در اتاق بازرگانی استان همواره خدمت به مردم بوده و همه ی دستگاه های اجرایی باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها