فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: هدف دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب از ترورهای ناجوانمردانه این است که حرکت و رشد علمی کشورمان را کُند کنند اما قطعاً سیلی محکمی از سوی امت حزب‌الله و ملت خواهند خورد.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۵۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ترور شهید فخری زاده اظهار داشت: دانشمند هسته ای شهید فخری زاده در راه اعتلای علمی و دفاعی اسلام و انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) گام برداشت.


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه خون پاک این شهید بیش از پیش جوانان کشورمان را در رسیدن به اهداف بزرگ اسلام و انقلاب به حرکت در می آورد گفت: حرکت جوانان و خون شهیدان این مرز و بوم خاری در چشم دشمنان قسم خورده کشور اسلامی و انقلابی ما است.

قاسمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در پی به شهادت رسیدن دانشمند هسته ای اذعان کرد: انتقام از عاملان و آمران این ترور ناجوانمردانه و گام نهادن و حرکت مسئولان و جوانان انقلابی ما در مسیر و اهداف علمی این شهید والامقام بی شک محقق می شود.

وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوکران حقیرشان بدانند خون شهید جان تازه ای به حرکت علمی و دفاعی ما می دهد و جوانان بیدار ما را بیش از پیش در رسیدن به اهداف اسلامی انقلابی کشورمان به حرکت در می آورد و خواب راحت را از چشمان دشمنان می گیرد.

قاسمی تصریح کرد: مسئولان کشورمان با میثاق با شهیدان، منویات رهبر انقلاب(مدظله العالی) را پیگیری کنند و با نهراسیدن از دشمن و حرکت انقلابی در مسیر شهدا قدم بر دارند.


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشور شهید فخری‌زاده خاطرنشان کرد: هدف دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب از ترورهای ناجوانمردانه این است که حرکت و رشد علمی کشورمان را کُند کنند اما این دشمنان بدانند که مردم و جوانان ما هوشیارند و قطعاً سیلی محکمی از سوی امت حزب‌الله و ملت خواهند خورد.

پایان پیام/

ارسال نظرات