بیانیه روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت دانشمند دفاعی کشور:
شهادت، پاداش گرانمایۀ یک عمر مجاهدت مخلصانۀ آن مرد بزرگ در راه اعتلای علمی و دفاعی نظام مقدّس جمهوری اسلامی بود بی‌گمان، دشمنان پلید با این اقدامات کور راه به جایی نخواهند برد .
کد خبر: ۹۲۹۹۷۸۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در راستای محکومیت ترور دانشمند دفاعی کشورمان شهید «محسن فخری زاده» بیانیه‌ای صادر کرد، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا؛ احزاب:۲۳

با شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده عزیز، بار دیگر جهانیان یک حرکت تروریستی و ناجوانمردانه، کوردلانه و نابخردانه دیگر، با محوریت استکبار جهانی و صهیونیست خبیث را به چشم دیدند.

شهید سرافراز اسلام، حاج محسن فخری‌زاده، از ستون‌های دانش دفاعی کشور بود که دشمنان قسم خوردۀ نظام مقدّس جمهوری اسلامی، سالیان سال در پی ترور و حذف فیزیکی ایشان بوده و سرانجام با جنایتی کوردلانه، در خون خود غلتید و همچون سایر یاران شهیدش به لقا الله پیوست.

خلعت مقدّس شهادت، پاداش گرانمایۀ یک عمر مجاهدت مخلصانۀ آن مرد بزرگ در راه اعتلای علمی و دفاعی نظام مقدّس جمهوری اسلامی بود؛ بی‌گمان، دشمنان پلید این سامان با این اقدامات کور راه به جایی نخواهند برد و حرکت پرشتاب دانشمندان هسته‌ای و دفاعی و فنی کشور در مسیر نورانی آن شهید سعید، با قدرت و همّت افزون‌تری ادامه خواهد یافت و حرکت در مسیر نابودی رژیم ننگین صهیونیست توقّفی نخواهد داشت.

سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، ضمن محکومیت شدید این گونه حرکت‌های بزدلانه که ناشی از ترس دشمنان ایران اسلامی از حرکت تعالی بخش و تمدن ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت، شهادت و آسمانی شدن دانشمند جهادگر و پاسدار اسلام، "دکتر محسن فخری زاده" را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری و خانواده معزز این شهید سرافراز و ملت قهرمان ایران و عموم ازادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

دشمنان بدانند همانطور که با ترور سردار سلیمانی، نهضت سلیمانی در جهان طنین انداز شد و نقطه قوتی برای آزادیخوهان شد، ترور همرزم سردار دل‌ها و همچنین سایر دانشمندان دفاعی و هسته‌ای شهید، بار دیگر عزم ملت ایران برای مواجهه با تهدید‌های نرم و سخت استکبار را جزم‌تر کرده و غیرقابل مصالحه بودن با استکبار را به اثبات رساند مردان میدان مبارزه و جهاد علیه ظلم و کفر و جهل، با تمام وجود آماده باشند.

ما سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوش به فرمان مقتدای مقتدر خویش، فرمانده معزز کل قوا آماده جانفشانی و جهاد در راه اعتلای کلمه حق و پیمودن مسیر تمدن سازی نوین اسلامی هستیم.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان


انتهای پیام/
ارسال نظرات