از نخبگان بسیجی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به مناسبت پاسداشت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج قدردانی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۵۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
تجلیل از نخبگان بسیجی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، از نخبگان بسیجی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به مناسبت پاسداشت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج قدردانی به عمل آمد.
سرپرست حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر با ارسال الواح جداگانه، از علی اصغر پاکدامن کارشناس GIS و مطالعات مهندسی و سید ماکان ترابی رئیس بهره برداری برق شهرستان دامغان که در طی پنج سال اخیر، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در راستای ماموریت شرکت توزیع برق داشته اند، تقدیر و تشکر نموده است.
در همین راستا، لوح تقدیر و هدایای نخبگان بسیجی توسط مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و مدیر توزیع برق شهرستان دامغان به این دو نخبه بسیجی و مخترع اعطا شد.
در بخشی از لوح تقدیر مجتبی علیرضاپور سرپرست حوزه مقاومت بسیج شرکت مادر تخصصی توانیر خطاب به این نخبگان بسیجی آمده است: " توفیق خدمتگزاری در نهاد مقدس بسیج مستضعفین، موهبتی بزرگ است که به خادمان آن عطا گردیده است تا در دنیا از ثمرات پربرکت شجره طیبه و در آخرت از فیض عظیم رضوان الهی سیراب گردند. انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان "نخبه بسیجی" که نشان از تعهد، تخصص و توانمندی شما می‌باشد را تبریک عرض می‌نمایم. "/ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها