فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر از اجرای طرح سلامت محور شهید حاج قاسم سلیمانی با حمایت بسیج و بهداشت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۷۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه ناحیه حضرت روح الله؛ سرهنگ خداداد کاشفی امروز در جلسه توجیهی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که با هدف پایش سلامت در شرایط شیوع ویروس کرونا با حضور دکتر رضایی مسئول بسیج جامعه پزشکی و دبیر طرح حاج قاسم سلیمانی سپاه حضرت روح الله(ره)، صدرایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، امین بابایی بخشدار کهریزک، رئوف بخشدار فشافویه و نمایندگان شهرداران در سالن جلسات بخشداری کهریزک برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای کشور اظهار داشت: به واسطه نگاه ملت ایران نسبت به حرمت خون پاک شهدا، خون زلال شهید محسن فخری زاده نیز قطعا رویش‌های جدیدی را به ویژه در دل جوانان و نخبگان جمهوری اسلامی ایران به وجود خواهد آورد.

وی سپس با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا با حمایت بسیج و سیستم بهداشتی در شهرستان‌ ری انجام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج و علوم پزشکی اقدامات بسیار خوبی است که بر این اساس نقاط پرخطر شناسایی و با ابلاغ به بسیجیان، در سطح روستاها و شهرهای بخش های تابعه اجرایی خواهد شد.

کاشفی ادامه داد: این طرح سلامت محور به شکل محله به محله در بخش های تابعه برگزار خواهد شد و برای اثرگذاری نیاز به همراهی مردم داریم.

وی در پایان تصریح کرد: در کنترل بازار هنوز با پروتکل شهرهای قرمز و نارنجی فاصله داریم، لذا از بازاریان و اصناف درخواست همکاری داریم، البته آمار تردد شبانه و جریمه های ناشی از تردد رو به کاهش هست که امیدواریم به صفر برسد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات