خبرهای داغ:
باحضور فرمانده ناحیه بسیج شهرستان قم صورت گرفت

نشست قرارگاه محله امام رضا (ع) حوزه شهید رجایی

نشست قرارگاه عملیاتی محله امام رضا (ع) حوزه مقاومت بسیچ شهید رجایی با حضور امیر جعفری فرمانده ناحیه شهرستان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۹۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم. جلسه قرارگاه عملیاتی محله امام رضا (ع) حوزه مقاومت شهیدرجایی با حضور فرمانده ومعاونت اجتماعی ناحیه شهرستان قم فرمانده حوزه مقاومت شهیدرجایی و مسئولین قرارگاه محله امام رضا (ع) برگزار گردید.

سرهنگ امیر جعفری در این جلسه به تشریح دستاورد‌ها و اقدامات پایگاه‌های خواهران و برادران در زمینه محله محوری و مبارزه با کرونا پرداخت و ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان مسجد و محله امام رضا علیه السلام بیان داشت: که روحیه بسیجی و خدمت به مردم همواره در طول زمان‌های مختلف بهترین تاثیر را در گذر از گردنه‌های سخت نظام داشته است.

همچنین در این جلسه مهدی علیخانی مسئول قرارگاه به ارائه گزارش و ابتکارات در زمینه غربالگری و مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا از طریق قطع زنجیره اتصال و شیوع ویروس در محله پرداخت.

با توجه به شیوع دوباره کرونا در کشور این پایگاه اقدام به راه اندازی مرحله جدید مبارزه با کرونا با تأسیس قرارگاه عملیاتی محله در سه محور حمایتی، نظارتی و مراقبتی نمود.

کمیته مراقبت با انجام غربالگری هدفمند و با ایجاد ارتباط با مراکز و پایگاه‌های بهداشت محلی آمار مبتلایان را هم از درب خانه‌ها و هم افراد مبتلا که در بیمارستان‌ها تست داده اند را دریافت کرده و سعی میکنند تا قرنطینه خانگی را انجام داده و به خدمات رسانی جهت قطع زنجیره شیوع کرونا میپردازند.

کمیته نظارت و بررسی وضعیت رعایت پروتکل‌ها توسط اصناف محله و تذکر جهت بهتر شدن وضعیت بهداشتی و در کمیته حمایت به شناسایی اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا پرداخته و به حمایت‌های معیشتی، دارویی و ... میپردازد.

انتهای پیام/سیدحقی
ارسال نظرات
آخرین اخبار