دستاوردهای شهید فخری زاده در حوزه دفاعی جز استیصال دشمنان خبیث ترجمه دیگری ندارد

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت روح الله(ره) استان مرکزی ترور ناجوانمردانه دانشمند و مجاهد شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۰۲۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت روح الله(ره) استان مرکزی ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه، شهادت رئیس خدوم سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح، دانشمند و مجاهد شهید محسن فخری‌زاده را تسلیت عرض می نماید.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب ۳۳)

انقلاب اسلامی مفتخر است که در طول حیات چهل و یک ساله خود آن چنان آسایش را از چشم دشمنان خداوند ربوده و آن چنان مردان بزرگی را در مکتب پیر جماران پرورش داده که دشمنان زبون را به استیصال کشانده است. بطوری که هر از چند گاهی، دست به انجام عملیات مذبوحانه و کور ترروریستی زده و شخصیت های مختلف نظامی، علمی، پژوهشی و فرهنگی را هدف قرار داده اند. پرورش و تقدیم شهدای بزرگ، مهم ترین نشانه حقانیت انقلاب و موید درستی راهی است که جمهوری اسلامی در پیش گرفته است.

بار دیگر دست پلید صهیونیسم جهانی به سرکردگی‌ آمریکای جنایتکار یکی از فرزندان غیور، مجاهد، دانشمند و خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که عمر پر از برکت خود را در راه ارتقاء توان دفاعی کشور سپری کرد به شهادت رساندند.

شهادت شهید سرافراز، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و اکنون شهید عرصه عمل و علم در حوزه دفاعی جز استیصال دشمنان خبیث ترجمه دیگری ندارد و آنها در خیال باطل خود فکر نکنند که با ترور و به شهادت رساندن شهیدانی چون دانشمندان هسته ای و شهید فخری زاده می توانند مانع رشد و ترقی سریع و روزافزون علم بخصوص در حوزه دفاعی شوند.

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت روح الله(ره) استان مرکزی ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه، شهادت رییس خدوم سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح، دانشمند و مجاهد شهید محسن فخری‌زاده و به همراه یاران شهیدش را که در آستانه سالگرد شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای شهید شهریاری، توسط ایادی مزدور اسرائیل جنایکار به فیض شهادت نائل آمد؛ به ساحت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، وزارت دفاع، امت حزب الله و خانواده عزیز ایشان، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و به عنوان نهادی علمی، بار دیگر با شهیدان عزیز تجدید میثاق کرده و با بهره گیری و الگوبرداری از شخصیت والای این شهدای عظیم‌الشان، اعلام می دارد که در گام دوم انقلاب با تمام توان در عرصه علم و فناوری تلاش خواهد کرد.

و السلام علی عباد الله الصالحین

سازمان بسیج علمی. پژوهشی و فن آوری سپاه حضرت روح الله(ره) استان مرکزی

انتهای پیام/

ارسال نظرات