سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی و هیئت رزمندگان اسلام استان کردستان در محکومیت ترور دانشمند مجاهد شهید محسن فخری زاده بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۰۴۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی و هیئت رزمندگان اسلام استان کردستان در محکومیت ترور دانشمند مجاهد شهید محسن فخری زاده بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

"بسم الله الرحمن الرحیم"
«شهادت هنر مردان خداست»

شهادت دانشمند فرهیخته و مجاهد حوزه صنایع بنیادی و راهبردی کشور و نیز اخیرا عرصه مبارزه با ویروس کرونا *"شهید دکتر محسن فخری زاده مهابادی"* بار دیگر چهره کریه رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی را بر همگان روشن‌تر نمود.

شهادت این دانشمند پر تلاش که با سالروز شهادت دانشمندان هسته‌ای مصادف گردید، نشان داد دشمنان نظام که با بکار بستن تمام توان خود نتوانستند پیشرفت‌های علمی، تکنولوژیکی، نظامی و هسته‌ای کشور را متوقف نمایند با ترور دانشمندان کشور مترصد ضربه به حرکت و جهاد علمی کشور آمده اند.

اما بی شک غیرت و همت دانشمندان به رغم تمام دشمنی ها، این انگیزه‌ی خباثت آلود را ناکام خواهد گذاشت؛ و بی تردید عناصر امنیتی مومن و انقلابی کشور مجازات سختی از مسببان این جنایت خواهند کشید.

شهادت این دانشمند پر سابقه را به ساحت امام عصر (عج)، نائب ایشان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی
هیئت رزمندگان اسلام استان کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات